Перейти к содержанию

Новости Організатор gamescom розповів про роль виставки після «смерті» E3


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник

Після того як у 2023 році E3 остаточно припинила своє існування, gamescom отримала не тільки нові можливості, але й додаткові зобов'язання. Про це в інтерв'ю виданню The Game Business розповів Фелікс Фальк (Felix Falk), керуючий директор німецької асоціації Game — Verband der deutschen Games-Branche, яка відповідає за організацію заходу.

904fa0a52f5bb924a04afdf21044f2d3.thumb.jpg.82dd3a3450e502702a50e58e98bc31de.jpg

За його словами, між двома найбільшими ігровими виставками довгі роки існувало взаємовигідне партнерство: E3 була місцем гучних анонсів, а gamescom — майданчиком, де геймери та преса могли вперше спробувати новинки.

"Багато років у нас були чудові партнерські відносини з E3, і ми ніколи не конкурували. Швидше це виглядало так: анонсуйте свою гру на E3, а пограти в неї можна буде на gamescom. У якомусь сенсі це було зручно, адже люди очікували, що ми станемо головним світовим ігровим тижнем з максимальною видимістю для всіх. Тому ми відчуваємо відповідальність надати індустрії таку сцену."

Фелікс Фальк

При цьому відсутність E3 принесла й інші наслідки. Gamescom доводиться вписуватися в міжнародний календар компаній, домовлятися з їх головними офісами і підлаштовуватися під глобальні маркетингові плани. У минулі роки це призводило до довгих переговорів, але зараз ситуація змінилася. «В останні роки було непросто переконати деяких учасників повернутися, і ми провели чимало переговорів. Однак, якщо поглянути на нинішній список учасників, то можна побачити, що тут майже всі. Так що нам вдалося повернути, ну, майже всіх на gamescom», — підкреслив організатор.

Головна мета виставки на найближчі роки — не розширення фізичної аудиторії, а зростання міжнародного охоплення в цифрових каналах. В офлайні на gamescom щорічно збирається близько 350 тисяч осіб, і навіть додавання нових залів навряд чи підніме кількість відвідувачів вище 400 тисяч без втрати комфорту. Зате онлайн-присутність і співпраця з контентмейкерами, ЗМІ та партнерами відкриває набагато більше можливостей.

Ще одна помітна тенденція — зростаючий інтерес з боку компаній, які раніше не асоціювалися з відеоіграми. На gamescom все частіше з'являються стрімінгові гіганти на кшталт Netflix, а також Paramount і Disney.

"Цікаво спостерігати за тим, як на gamescom приходять неігрові компанії, наприклад стрімінгові сервіси на кшталт Netflix, які хочуть взяти участь у виставці. При цьому ми повинні стежити, щоб це все ж залишалося ігровою подією. Потрібно підбирати правильних партнерів, які дійсно підходять, щоб екосистеми і культури органічно поєднувалися. Ігри — найбільша сила поп-культури, і на gamescom це буде видно. Тут будуть партнери на кшталт Paramount, Disney і Netflix. Вони — частина ігрової культури, адже у Netflix дуже багато контенту, безпосередньо пов'язаного з іграми
Я завжди кажу: якщо ти лідер ринку, а ми раді, що gamescom — найбільша подія у світі, то ти зобов'язаний вести за собою. Ми просуваємо нові формати і можливості, які можна реалізувати. Це наша відповідальність на найближчі роки."

Фелікс Фальк

У 2025 році виставка трохи, але все ж зросла. Кількість учасників досягла 1500 компаній, що на 40 більше, ніж рік тому. Географія теж розширилася — тепер свої проекти привезуть представники з 72 країн проти 64 в минулому році. Gamescom 2025 пройде з 20 по 24 серпня.

 

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.