Перейти к содержанию

Новости Сценарист The Witcher 3 і Cyberpunk пояснив, чим інді-тайтли виграють у великих іграх


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник

Колишній сценарист «Відьмака 3» і Cyberpunk 2077 в інтерв'ю виданню GamesRadar+ розповів, чому інді-ігри часто виходять більш оригінальними та унікальними, ніж великі AAA-проєкти. Якуб Шамалек (Jakub Szamałek), який працював над обома великими франшизами CDPR, а також над інді-тайтлом Rockbeasts і майбутньою вампірською RPG The Blood of Dawnwalker від Rebel Wolves, вважає, що обмеження невеликих команд сприяють креативності.

16c0895f77a0844e9b8ba75fa9e7c963.thumb.jpg.e4c5358dc296c9efcdd7893f0914f1f8.jpg

За словами Шамалека, AAA-проекти більше схожі на блокбастери — кожна сцена повинна бути деталізованою і точною. Інді-проекти ж він порівнює з театром: тут можна більше покладатися на уяву гравця, використовувати символи і натяки, не показуючи все прямо. Це створює простір для експериментів з оповіддю і незвичайними ідеями.

Звичайно, в AAA-грі у мене було б більше механік і інструментів, але інді дозволяють... ну, не бути настільки прямолінійним у тому, що ти хочеш показати і донести.
Інди-ігри дійсно створюють простір, який заохочує оригінальність. Вони просто не можуть змагатися з AAA за бюджетами або за бездоганно побудованими взаємопов'язаними ігровими механіками. Щоб зробити таке, потрібні колосальні ресурси і величезні команди.
Тому, щоб виділитися, щоб запропонувати щось особливе, інді-розробники, на мій погляд, навіть змушені бути оригінальними, творчо використовувати те, що у них є. Так, обмеження дратують і гейм-дизайнерів, і будь-яких інших творців, але робота в таких умовах часто породжує щось самобутнє і унікальне.

Якуб Шамалек

Сценарист зазначає, що робота над обома типами ігор приносить різні враження. Rockbeasts, наприклад, дозволяє експериментувати з оповіддю та стилем, а проекти AAA-рівня на кшталт The Blood of Dawnwalker дають більше інструментів і можливостей, але висувають жорсткі вимоги до деталізації. Шамалек цінує досвід в обох просторах і радий, що може поєднувати роботу над великими проектами та інді.

Rockbeasts, що створюється студією Lichthund, вийде вже цього року, а The Blood of Dawnwalker запланована до релізу в 2026-му.

 

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.