Перейти к содержанию

Новости Директор Assassin’s Creed III объяснил, почему серия превратилась в RPG — виноват GameStop


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник

В інтерв'ю з журналістом видання GamesRadar+ Алекс Хатчінсон (Alex Hutchinson), який керував  Assassin’s Creed III і  Far Cry 4, розповів, що рішення Ubisoft змінити жанр Assassin’s Creed було пов'язане не тільки з креативними ідеями, але і з тиском на команду. За його словами, видавець прагнув збільшити тривалість проходження, щоб затримати перепродаж дисків в GameStop, через який сама Ubisoft втрачала гроші.

2ef9ffc3fea722ef23f7b7e75979be43.thumb.jpg.e3aaeb95d2687dc8d81ad083b1eb981a.jpg

"У той час всередині Ubisoft був сильний тиск: потрібно було «залишити диск в консолі», тобто якомога довше затримати перепродаж, адже гроші на цих угодах заробляв тільки GameStop. Дизайнерам ставили завдання додавати час проходження, і це здавалося найлогічнішим рішенням у серії, де мультиплеєр ніколи толком не працював."

Алекс Хатчинсон

Він зазначив, що екшен-адвенчури завжди були дорогими в розробці і обходилися «дорого за кожну годину геймплея». Введення прокачування і рольових механік стало дешевим і ефективним способом розширити обсяг ігор.

За словами розробника, серія утримує інтерес за рахунок зміни епох і героїв, але особисто він сумує за часами, коли Assassin's Creed була в першу чергу пригодницьким бойовиком, а не «жонглюванням характеристиками».

"Мені здається, це єдина серія, яка змінила жанр і при цьому зберегла аудиторію. Хід був ризикований, але, схоже, він спрацював. Хоча я завжди вважав дивним рішення для франшизи, нові частини якої хотіли випускати майже щороку.
Я переживав: якщо гравець щойно провів 200 годин в Assassin's Creed, чи захоче він знову зануритися в неї вже через рік? Думаю, на щастя, радикальна зміна сеттингу і часта зміна головних героїв роблять ігри свіжішими в порівнянні з іншими серіями, тому у Ubisoft все вийшло. Але моє серце в жанрі екшен-адвенчур, а не в «жонглюванні характеристиками», тому я сумую за старими часами."

Алекс Хатчинсон

Нагадаємо, 16 вересня остання частина серії  Assassin’s Creed Shadows отримає доповнення  Claws of Awaji, яке додасть до гри нову сюжетну лінію, окремий острів, нові види зброї, свіжі навички та екіпіровку.

 

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.