Перейти к содержанию

Новости «Вампірський Відьмак» — ЗМІ поділилися враженнями від The Blood of Dawnwalker


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник

Під час виставки gamescom 2025 співробітники польської студії Rebel Wolves провели закриту демонстрацію свого дебютного рольового екшену  The Blood of Dawnwalker. На заході були присутні журналісти, які після детальніше розповіли про побачене.

ss_88f98e69eb3896e47a33742051becfc082ff1802.1920x1080.thumb.jpg.9cac1642dff0a3a4a415be86dcbc60f9.jpg

Для початку варто уточнити, що представникам ЗМІ не довелося особисто випробувати геймплей. Замість цього вони дивилися запис від розробників з коментарями Томаша Тінка (Tomasz Tinc) — голови видавничого відділу та співзасновника Rebel Wolves. Ось кілька ключових тез з опублікованих превью:

  • Rebel Wolves заснована ключовими розробниками The Witcher 3, а тому не дивно, що в плані геймплею The Blood of Dawnwalker найбільше нагадує «Відьмака».
  • Компактний відкритий світ The Blood of Dawnwalker заснований на Європі XIV століття. Локації обмежені одним невеликим регіоном — вигаданою долиною Сангора, яка оточена Карпатськими горами. Як заявляють самі розробники, за обсягом Сангора порівнянна з Туссентом з доповнення «Кров і вино» для третього «Відьмака».
  • Rebel Wolves позиціонує The Blood of Dawnwalker як «наративну пісочницю», в якій у гравців буде більше простору для рольової гри, ніж у всіх попередніх іграх CD Projekt RED.
  • У протагоніста (напіввампіра Коена) є основне завдання — врятувати свою сім'ю, яку викрали вампіри. На це у героя є 30 внутрішньоігрових діб, за час яких геймерам доведеться самим вирішити метод проходження. Можна почекати і знайти союзників, діяти проти вампірів таємно, або ж на самому початку самотужки піти напролом у замок з фінальним босом, хоча це буде вкрай складно.
  • Розробники не хотіли робити так, щоб гравці постійно турбувалися через внутрішньоігровий таймер, тому час в The Blood of Dawnwalker тече трохи за іншою системою — за час простої подорожі по локаціях таймер залишається статичним. Час проходить тільки після виконання квестів, і спеціальний значок у правому верхньому куті наочно показує, скільки саме годин потребує те чи інше завдання. Механіка досить гнучка, і часто геймери можуть кинути квест посередині і зайнятися чимось іншим.
  • Гра дозволяє герою бути настільки кровожерливим, наскільки захоче гравець. При денному світлі Коен рівний простій людині (якщо не брати до уваги простенькі заклинання), а зі сходом місяця активуються його вампірські вміння. Геймери можуть проходити квести таємно і не проливати зайвої крові, або навпаки, діяти відкрито, розриваючи всіх на своєму шляху, відриваючи ворогам кінцівки і так далі.
  • Одні й ті ж квести проходять по-різному в залежності від того, в якій формі знаходиться протагоніст. Наприклад, будучи вампіром, він може вільно ходити по стінах, перетворюватися в димку і літати з даху на дах, що помітно спрощує дослідження. Проте варто враховувати, що деякі завдання доступні тільки в певний час доби.
  • Гравці вільні вибрати бажаний стиль проходження. Не обов'язково комбінувати людські і вампірські здібності Коена — гру все ще можна буде пройти, навіть якщо геймери зосередяться тільки на одній формі протагоніста.
"Ми приділяємо велику увагу свободі дій гравців і їх вибору, і якщо вони захочуть, то зможуть повністю зосередитися на людській або вампірській частині Коена. За замовчуванням ми очікуємо, що геймери будуть комбінувати і поєднувати ці форми, але я думаю, що деякі захочуть пройти гру тільки з перспективи людини, щоб потім поділитися своїм досвідом в інтернеті."

Рафал Янковський (Rafał Jankowski), провідний дизайнер квестів

  • Розробники роблять ставку на реіграбельність і нелінійність. Більшість сюжетних ліній можна просто ігнорувати, навіть якщо вони здаються критично важливими. Наприклад, у демонстрації Коен розслідував таємницю культу крові і дізнався про особливий меч, який був загублений разом зі своїм власником. Так гравці отримують квест на пошук потужної зброї, який також можна пропустити.
  • З основних джерел натхнення розробники відзначають перші дві частини серії Fallout. Це стосується в першу чергу структури основної сюжетної лінії, яку можна пройти менш ніж за годину (за умови, що гравець заздалегідь знає, куди потрібно йти і що треба робити).
  • Іншим явним джерелом натхнення є настільна Vampire: The Masquerade, де вампіри також відрізняються походженням, здібностями, ставленням до людей і так далі.

The Blood of Dawnwalker створюється для ПК (Steam), PlayStation 5 і Xbox Series без російської локалізації. Реліз запланований на 2026 рік.

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.