Перейти к содержанию

Новости Bungie покинув генеральний директор Піт Парсонс


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник

Схоже, нова політика Sony не пройшла безслідно для розробників з Bungie. Один провал за іншим спонукав компанію посилити контроль над студією, щоб в кінцевому підсумку повністю інтегрувати її до складу PlayStation Studios. За час цього процесу в команді сталася ще одна істотна перестановка — посаду генерального директора залишив Піт Парсонс (Pete Parsons), який пропрацював у Bungie понад 20 років.

928ff2b29aa12e9cd39a11837f20cf2b.thumb.jpg.f4c37b258ab2dd6e5963eaca743e966e.jpg

Посада Парсонса дісталася ветерану Bungie і нинішньому генеральному менеджеру Destiny 2 Джастіну Труману (Justin Truman). Чим саме тепер займатиметься Парсонс — невідомо. Наостанок обидва розробники опублікували свої повідомлення:

"Для спільноти Bungie:
Я вирішив передати естафету після більш ніж двадцяти років праці в цій студії та формування дивовижних спільнот навколо нашої творчості. Цей шлях був справою всього мого життя. Я глибоко пишаюся світами, які ми створили разом, і мільйонами гравців, які вважають їх своїм домом. Але найбільше я пишаюся можливістю працювати пліч-о-пліч з неймовірними умами з Bungie.
Коли в 2015 році мене попросили очолити Bungie, моєю метою було перетворити нас на студію, здатну створювати і підтримувати культові розваги, які будуть актуальні для декількох поколінь. Ми багато чого пройшли разом: ми відкрили нову главу для Destiny, створили завидну незалежну організацію, здатну створювати і видавати власні ігри, і приєдналися до неймовірної сім'ї Sony Interactive Entertainment.
Сьогодні підходящий момент для нового початку. Майбутнє Bungie буде в руках нового покоління лідерів, і я з радістю повідомляю, що посаду генерального директора займе Джастін Труман.
Я багато років працював разом з Джастіном. Його пристрасть до наших ігор, нашої команди і наших гравців не має собі рівних. Будучи керівником у галузі програмування, виробництва та дизайну, а останнім часом генеральним менеджером Destiny 2 і нашим директором з розробки, він відіграв важливу роль у створенні деяких із найпам'ятніших моментів в історії Bungie. Він живе і дихає цією студією, і я абсолютно впевнений, що він — та людина, яка повинна вести Bungie вперед.
Дякую вам за те, що ви найкраща і найпалкіша ігрова спільнота. Для мене було честю служити вам. Що стосується мене, то я буду тримати курс на другу зірку праворуч — і прямо до самого ранку!"

Піт Парсонс

За 15 років роботи в Bungie я встиг спробувати себе в найрізноманітніших ролях. Як програміст, я написав код для нашої оригінальної зброї, здібностей і мережевої системи в Destiny 1. Як дизайнер, я брав участь у створенні багатьох систем Destiny 2 (у тому числі деяких ендгейм-систем, які були не зовсім вдалими на релізі Destiny 2). Як продюсер, я допомагав нашій команді створювати і випускати перші сезони Destiny. Останнім часом я займався загальною кадровою стратегією в якості директора з розвитку і допомагав команді Marathon у створенні нашого наступного світу.
Незважаючи на всі ці відмінності, мета Bungie залишається незмінною — ми створюємо світи, які формують дружбу. Коли ми в найкращій формі, ми створюємо ці світи разом з вами, нашою спільнотою гравців, і будуємо щось значуще. Щось, що варте вашого часу, вашої пристрасті та ваших інвестицій у нас. Щось, що, як я сподіваюся, перевершить усі очікування.
Я продовжував працювати в Bungie, навіть коли ми, можливо, були не в найкращій формі. Коли ми оступалися і, прислухаючись до нашої спільноти, розуміли, що промахнулися. Я знаю, що за ці роки я, як і всі ми тут, багато чому навчився завдяки цим обговоренням.
Я маю намір і надалі працювати пліч-о-пліч з кожним членом нашої команди, поки ми продовжуємо вкладати душу в ці світи. Світи, які ми любимо і які, як ми сподіваємося, були варті вашого часу і вашої пристрасті, бо, зрештою, ці світи існують і процвітають тільки завдяки вам.
Зараз ми наполегливо працюємо над цим — як в Marathon, так і в Destiny. Ми зосереджені на виробництві, але цього року ми покажемо вам більше матеріалів по обох іграх.
На закінчення — я знаю, що можу говорити від імені всього колективу Bungie, коли стверджую, що ціную вашу пристрасть, ціную ваш погляд на речі і ціную той час, який ви проводите з нами.

Джастін Труман

В даний час Bungie продовжує працювати над багатостраждальною Marathon. До недавнього часу реліз планувався на 23 вересня, проте в червні запуск перенесли на невизначений термін. У свіжому фінансовому звіті Sony пообіцяла розкрити нову дату протягом осені. Компанія розраховує випустити гру до кінця поточного фінансового року, тобто до квітня 2026-го.

Marathon заявлена для ПК (Steam), PlayStation 5 і Xbox Series.

 

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.