Перейти к содержанию

Новости Реліз CloverPit і Aeterna Lucis відклали — автори злякалися Silksong


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник

Раніше розробники тікали від  GTA VI, а тепер аналогічний ефект викликав швидкий реліз  Hollow Knight: Silksong. Після оголошення дати релізу кілька інді-студій вирішили почекати з запуском своїх ігор, щоб уникнути конкуренції. Мова йде про рогалик  CloverPit від Panik Arcade і метроїдвану  Aeterna Lucis від Aeternum Game Studios.

6503f26cb1e165308a8243311dc3b4fd.thumb.jpg.b6c343523d3ca5461da798a7bc044c80.jpg

"Silksong — найбажаніша гра в Steam на сьогоднішній день. Ми думаємо, що людям вона дуже сподобається, і що вони (як і ми) будуть грати в неї відразу після релізу. Це також означає, що Silksong затьмарить собою всі релізи, які відбудуться в один період з нею. Тому ми ризикуємо втратити всю аудиторію, якщо будемо дотримуватися початкової дати виходу CloverPit.
Ми, звичайно, любимо азарт, але цей випадок занадто ризикований, лол. Ми хочемо дати собі і нашим фанатам трохи часу, щоб насолодитися Silksong, тому ми випустимо CloverPit на кілька тижнів пізніше і використаємо додатковий час, щоб ще більше відшліфувати її."

Panik Arcade

Раніше запуск CloverPit планувався на 3 вересня, а тепер реліз намічений на 26 вересня. В якості компенсації розробники продовжили термін дії демоверсії в Steam. На даний момент CloverPit знаходиться в списку бажаного у більш ніж 400 000 геймерів.

Тим часом ситуація з Aeterna Lucis трохи складніша. Крім небажаної конкуренції з Silksong, розробники зіткнулися з технічними проблемами, які не дозволяють випустити гру одночасно на всіх цільових платформах. У зв'язку з цим її реліз перенесено на 2026 рік.

Як ви знаєте, вже більше чотирьох років ми працюємо над Aeterna Lucis — нашим найамбітнішим проектом на сьогоднішній день. Ця гра дуже багато значить для нас, оскільки є найбільшою працею всієї команди Aeternum Game Studios.
Спочатку ми планували випустити гру у вересні, але після анонсу дати релізу Silksong ми повністю усвідомили, що наша гра не отримає того охоплення, якого заслуговує. Конкуренція з феноменом такого масштабу була б несправедливою не тільки по відношенню до нашої команди, але і до вас, спільноти, яка розраховує випробувати цю пригоду в найкращих умовах.
Крім того, у нас досі немає необхідних девіків для одночасного випуску версій для всіх актуальних платформ поточного покоління. Чесно кажучи, ми вважаємо, що найкращим рішенням для всіх буде зробити крок назад, щоб представити вам Aeterna Lucis у відповідний час.
Ось чому ми прийняли важке, але необхідне рішення відкласти реліз до 2026 року. Технічно гра вже завершена, і ми використовуємо цей додатковий час, щоб довести до досконалості кожну деталь і переконатися, що вона забезпечує ідеальний ігровий процес, якого заслуговує наша спільнота. Ми знаємо, що ця зміна порушує багато наших стратегій, але впевнені, що з вашою підтримкою ми зможемо подолати цю серйозну проблему.
Ми також хочемо скористатися цією нагодою і подякувати Team Cherry. Немає потреби бажати їй удачі, бо ми впевнені, що Silksong буде шедевральною, і що на неї чекає успіх. Замість суперництва ми відчуваємо вдячність, адже завдяки Team Cherry жанр метроїдвані живий як ніколи, і, по суті, вони були одними з головних джерел натхнення, які привели нас до створення Aeterna Noctis і всієї саги, яка зараз знаходиться в розробці.
Дякуємо, що пройшли цей шлях разом з нами. 2026 рік стане особливим, і ми з нетерпінням чекаємо можливості прожити його разом з усіма вами.

Aeternum Game Studios

Ці два титули далеко не єдині, чий запуск збігся з Hollow Knight: Silksong. В один день з амбітним проектом Team Cherry виходять пригодницький екшен  Hell is Us і доповнення  The Order of Giants для  Indiana Jones and the Great Circle. Чи зміняться їхні дати релізу — дізнаємося найближчим часом.

 

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.