Перейти к содержанию

Новости Кен Левін представив новий арт Judas і розповів про геймплей


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник

Відомий гейм-дизайнер Кен Левін (Ken Levine) у партнерстві зі співробітниками PlayStation Blog поділився додатковими деталями ігрового процесу Judas — амбітного сюжетно-орієнтованого екшену від першої особи, якого геймери з самого анонсу охрестили «вбивцею BioShock».

5a26168cb9455fee2829143e70a193b6.thumb.jpg.de0fa17048ab7e083cf02ae3ccd17873.jpg

Для початку розробник вибачився за довгу затримку і пообіцяв, що в майбутньому Ghost Story Games буде частіше ділитися подробицями проекту:

"Знаємо, знаємо... ми вже давно не виходили на зв'язок. Створення маркетингових матеріалів, таких як трейлери, вимагає багато часу і сил, а ми намагаємося зосередити всі наші зусилля на завершенні виробництва Judas.
Але ми також сумуємо за тими часами, коли у нас були більш безпосередні відносини з вами, геймерами, і тому ми подумали: «Чому б не почати публікувати щоденники розробки?»
За їх допомогою ми сподіваємося частіше спілкуватися з вами і ділитися новими подробицями того, над чим ми працюємо, при цьому не розкриваючи занадто багато деталей. Мета полягає в тому, щоб зберегти невимушену атмосферу, тобто випускати оновлення частіше, ніж раніше, але не обов'язково з красивими трейлерами та ідеально обробленими зображеннями. (Хоча їх теж буде більше!)"

Кен Левін

6d1b2a9c3670963d7fd579873b840a15.thumb.jpg.819f2bfe5b59ea9875aa7b20a5059bf8.jpg

Перший подібний матеріал Левін присвятив нелінійній системі «злодійства», яка дуже схожа на запатентовану Nemesis з дилогії Middle-earth: Shadow.

Для розуміння цієї системи варто нагадати зав'язку сюжету — Judas розповідає історію дівчини-інженера Юди, яка виявилася єдиною живою людиною на кораблі-ковчезі «Мейфлауер». Після зіткнення з астероїдом тіла інших людей загинули, і їх замінили роботами, які не усвідомлювали свою справжню природу. Жах на кораблі починається після того, як Іуда розкриває їм цю таємницю. Тепер героїні доведеться зіткнутися з трьома головними антагоністами з різними цілями, і кожен з них потребує її допомоги.

Вся трійка представлена на новому ключовому арті нижче головної героїні. Серед них:

  • Голова відділу безпеки Том. Незважаючи ні на що, Том хоче продовжити місію «Мейфлауер» з колонізації планети Проксима Центавра людьми.
  • Біолог Нефертіті. Вона прагне створити нову цивілізацію роботів і позбутися недоліків людства.
  • Дівчина Хоуп, яка страждає від екзистенціальної кризи і бажає покінчити з усіма муками псевдожиття.

927331ab16d18b48a9c51c9e43f7d56f.thumb.png.f2a1a53aac77079052561b1d8e060f66.png

Система «злодійства» в Judas динамічно змінює центрального антагоніста залежно від того, кого вирішить підтримати головна героїня:

"«Злодійство» — центральна особливість Judas. Коли ви граєте в  BioShock або  BioShock Infinite, лиходій завжди залишається незмінним. Фонтейн, Комсток — вони завжди будуть поганими хлопцями. Тим часом в Judas ваші дії привернуть до вас членів «Великої трійки» в якості можливих союзників, але якщо ви будете ігнорувати будь-кого з них, то цей персонаж стане лиходієм. Після цього вони отримають доступ до нового набору функцій, які будуть перешкоджати вашим діям щодо досягнення цілей. <...> Зрештою, вам доведеться вирішити, кому ви будете допомагати, а кого в результаті відштовхнете."

Кен Левін

Антагоністи безпосередньо впливають на геймплей. Наприклад, розлючена Хоуп може розкрити місцезнаходження головної героїні ворогам, Нефертіті зламає станцію лікування, Том спробує підкупити Іуду потужною зброєю і так далі. Як зізнався сам Левін, ця система безпосередньо натхненна зазначеною вище Nemesis:

"Однією з моїх улюблених ігор всіх часів є Middle-earth: Shadow of Mordor, яка виділяється завдяки унікальному ігровому процесу з системою Nemesis. Ця система дозволяє вам вибудовувати невеликі відносини з декількома орками. Недоліком системи Nemesis є те, що орків дуже багато, через що у розробників не було можливості перетворити їх на повноцінних персонажів.
Тим часом в Judas ви познайомитеся з цими персонажами ближче. Ми хочемо, щоб втрата одного з них відчувалася як втрата друга. Ми хочемо пограти з цією динамікою і зробити вибір максимально складним. «Велика трійка» буде боротися за вашу прихильність і увагу. Вони можуть підкупити вас, врятувати в бою, наговорити гидоти про інших персонажів і поділитися з вами своїми найпохмурішими секретами. Але, зрештою, тільки вам вирішувати, кому ви довіряєте, а кому ні.
У BioShock Infinite багато уваги приділялося розвитку ваших стосунків з Елізабет. До кінця гри ви знали про неї все: її здібності, надії та мрії. Але правда в тому, що вона майже нічого не знала про вас, геймера, який грає за Букера. У Judas «Велика трійка» спостерігає за вашою грою, і вони мають свої міркування не тільки про те, як ви підходите до бою, злому і крафту, але й, що найважливіше, про вашу взаємодію з двома іншими персонажами.
Для перевірки системи «злодійства» ми провели наймасштабніше тестування Judas, в ході якого нові гравці змогли особисто випробувати цю функцію. Кожен раз, коли ми проводимо тести, ми дізнаємося щось нове. Тестувальники поділилися безліччю цінних відгуків про важливість рішень, про те, як вони впливають на результат, про їх інтерес до вивчення мотивації персонажів і про те, як моменти, коли «Велика трійка» допомагала їм або зраджувала їх, впливали на їх подальші рішення."

Кен Левін

Judas розробляється для ПК (Steam, Epic Games Store), PlayStation 5 і Xbox Series. Терміни релізу як і раніше невідомі.

 

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.