Перейти к содержанию

Новости Глибокі роздуми на тему жахів війни — огляди Hell is Us від зарубіжних ЗМІ


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник

Сьогодні стартує розширений доступ до  Hell is Us для власників Deluxe-видання, і сьогодні ж спало ембарго на публікацію оглядів. Яким вийшов похмурий пригодницький екшен від арт-директора Deus Ex: Human Revolution і Mankind Divided Жонатана Жак-Беллетета (Jonathan Jacques-Belletête) та решти колективу Rogue Factor?

fa033e1581221b2ba8355a4eea2b0fae.thumb.jpg.109e74f4dd08424871ea4411e927297d.jpg

На момент написання замітки Hell is Us має пристойні оцінки: 79 балів на Metacritic (PS5-версія) і 82 бали на OpenCritic (рекомендують 85% рецензентів). Критики похвалили гру за вражаючий дизайн рівнів і оточення, гнучке «білдобудування», приємну бойову систему, захоплюючий лор, атмосферний світ та інше.

"Hell is Us — це справжній шедевр у плані створення настрою, і багато в чому цим вона зобов'язана саундтреку, а точніше — всьому звуковому ландшафту, — створеному композитором Стефаном Примо. Його музика огортає гру густою, гнітючою атмосферою, від якої паморочиться голова. Втім, це не дивно, враховуючи, що Примо раніше грав у метал-групі; його музика — це щось похмуре, тривожне, що застрягає в свідомості. Проходити цю гру я настійно рекомендую в навушниках."

Эд Найтингейл (Ed Nightingale) з Eurogamer

Негативні моменти теж є. Серед них мізерний набір ворогів, складні бійки відразу з декількома супротивниками, труднощі з навігацією, слабкі діалоги (особливо з урахуванням монотонного протагоніста) і незбалансований «лейт-гейм».

Що отримало неоднозначну реакцію, так це відсутність інтерактивної карти. Деякі оцінили це рішення, оскільки воно змушує бути уважним. Іншим же здалося, що орієнтуватися в грі і так дуже складно через відсутність покажчиків і маркерів, а без карти все стає ще важче.

Нижче зібрали висновки з декількох рецензій в рамках опублікованих оглядів:

Push Square — 90/100

"Hell is Us з перших хвилин занурює в свій неймовірно глибокий і продуманий світ, а заплутаний, схожий на лабіринт дизайн рівнів зачаровує. Міцна основа у вигляді складних боїв і головоломок, що вимагають неабиякої кмітливості, розкривається тут у всій красі завдяки багаторічній таємниці, яка виявляється набагато масштабнішою, ніж здається спочатку.
Розробники з Rogue Factor не ведуть гравця за руку, роблячи головною зіркою саме світ гри, і він того вартий. Ця гра, безумовно, не для всіх, але якщо ви любите занурюватися в детективні історії з багатою міфологією, — вам обов'язково варто пройти Hell is Us."

Аарон Бейн (Aaron Bayne)

GamesRadar+ — 80/100

"У Hell is Us суворий і сповнений скорботи світ, і все ж подорож ним незмінно приносить задоволення. Повна відсутність підказок і чудово продумані головоломки дарують постійне відчуття досягнення, а прикрі моменти розчарування — хоч і неприємні, але, на щастя, трапляються досить рідко, щоб їх можна було пробачити."

Люк Кемп (Luke Kemp)

XboxEra — 70/100

"Hell Is Us — гра про дві абсолютно різні реальності. З одного боку, це захоплюючий світ з розпачливими історіями про людяність і її відсутність, який змушує гравця по-справжньому замислюватися над своїми діями, розуміти цей болісно-прекрасний світ навколо, розв'язувати складні головоломки без натяку на підказки — і все це вінчає натхненна soulslike-іграми бойова система.
З іншого ж боку, це реальність безцільного блукання по карті, нескінченних спроб і помилок, моментів, коли ти застрягаєш на якомусь заплутаному багаторівневому пазлі посеред безкрайнього лабіринту, або вмираєш через незграбні механіки бою в незручно спроектованих локаціях.
Подібне поєднання неймовірних злетів і прикрих падінь — велика рідкість. І те, наскільки вам сподобається гра, майже цілком залежить від того, як ви готові миритися з її недоліками."

Гьодзо Бакі (Győző Baki)

Eurogamer — 60/100

"Hell is Us — це глибока, схожа на кошмар, медитація на тему жахів війни, але суперечливі дизайнерські рішення часом викликають лише роздратування. <…>
Незважаючи на ряд недоліків, я все ж вважаю, що Hell is Us — це захоплюючий досвід. Кожен раз, коли я провалював квест або не міг згадати важливу зачіпку, на мене чекало щось інше: то я досліджував міські вулиці, оповиті примарним сяйвом розірваних бомб і усипані тілами, що застигли в передсмертних позах; то розкопував стародавню гробницю, повну божественних і містичних таємниць; то проникав на дивний об'єкт, де виють сирени тривоги, а крики зачинених у пастці людей розносяться по металевих коридорах. Сила Hell is Us — абсолютно і повністю в її неповторній атмосфері і почутті відкриття. Лише деякі з сучасних ігор наважуються на щось подібне."

Ед Найтінгейл (Ed Nightingale)

Повноцінний реліз Hell is Us відбудеться 4 вересня на ПК (Steam), PlayStation 5 і Xbox Series. У Rogue Factor попередили, що на Xbox можуть не відкриватися досягнення. Патч 1.3.28.43567, що виправляє цю неполадку, вже готовий і протягом дня стане доступним для завантаження.

 

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.