Перейти к содержанию

Новости Наративна пісочниця, потенційні сиквели та час як валюта — деталі про The Blood of Dawnwalker


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник

Журналіст IGN взяв інтерв'ю у Матеуша Томашкевича (Mateusz Tomaszkiewicz) — творчого керівника майбутньої RPG  The Blood of Dawnwalker. Серед іншого розробник розповів про структуру гри та плани на продовження.

f535e77ee4be4a52878b3875bedaf2bb.thumb.jpg.256b987cdef3b81a118b89a2bcbed7b1.jpg

У переважній більшості RPG немає обмежень за часом — замість того, щоб виконувати дуже важливе і термінове доручення, ваш герой може тижнями байдикувати, збираючи колоди для гвинтівки або гардероб епічних обладунків. У The Blood of Dawnwalker же у протагоніста Коена є лише 30 днів і 30 ночей, щоб досягти мети — здолати повелителя вампірів Бренсіса. При цьому обов'язкова лінійка завдань, по суті, відсутня — можна вступити у вирішальну сутичку без будь-якої підготовки.

"Після прологу ви можете відправитися прямо в замок. Можна спробувати відразу врятувати свою сім'ю. Є безліч квестів, в яких можна взяти участь. Їх можна проігнорувати або виконати. Є безліч активностей, спрямованих проти Бренсіса, які, наприклад, послаблять його і полегшать напад. Але в будь-який момент ви можете вирішити: «Гаразд, досить, я йду в замок, я це зроблю»."

Матеуш Томашкевич, творчий керівник The Blood of Dawnwalker

Розробники з Rebel Wolves не збираються вести гравця за руку — передбачається, що він сам буде шукати і розвивати квестові ланцюжки.

"Вас не заганяють в рамки цих сюжетних ліній. Ви самі повинні знайти їх [у світі]. Ми, звичайно, залишаємо підказки, але хочемо, щоб це не сприймалося в дусі «Ось три сюжетні лінії — пройди їх, а потім іди туди», розумієте? Ми хотіли посилити відчуття дослідження і пошуку цих історій у світі гри."

Матеуш Томашкевич, творчий керівник The Blood of Dawnwalker

Вдень Коен існує в образі смертного, а вночі перетворюється на вампіра — відповідно, час доби впливає і на відіграш ролі. Тому в RPG від Rebel Wovles немає настирливого таймера — автори не хотіли, щоб гравець постійно перемикався між двома іпостасями за волею годинникової стрілки. Час перетворили на своєрідну валюту, яка витрачається на виконання значущих дій, таких як завершення квесту. А ось вивчення локацій і дрібні справи не витрачають цей ресурс.

За словами Томашкевича, розробники розуміли, що деякі гравці поставляться до обмеження насторожено, і зробили механіку часу не надто жорстокою. Безнадійно зіпсувати проходження, схоже, не вийде — за один звичайний забіг ви побачите близько 80% контенту. Наприклад, палаючий будинок, про існування якого ви навіть не підозрювали, не перетвориться на попіл десь за кадром — умовний зворотний відлік почнеться тільки після того, як ви виявите це місце. Крім того, після 30 діб не настане кінець світу — гра дозволить продовжити пригоду.

Здібності Коена-людини і Коена-вампіра відрізняються — наприклад, вурдалак вміє ходити по стінах. Представник Rebel Wolves підтвердив, що ніхто не заборонить вам проматувати дін і проходити The Blood of Dawnwalker в образі кровопивці. Правда, в такому випадку ви пропустите завдання, доступні тільки в світлий час доби.

Один з ключових параметрів при грі за вампіра — жага крові. Якщо герой лише злегка зголоднів, то під час діалогу з NPC вам запропонують вибір — осушити або пощадити персонажа. Якщо ж голод стане нестерпним, то кожна розмова буде супроводжуватися кидком монети — Коен або збереже самовладання, або піддасться поклику крові незалежно від ваших намірів. Оскільки більшість місій тут вважаються необов'язковими, жертвою Коена може виявитися хто завгодно — смерть NPC не покладе край сюжету.

Автори називають The Blood of Dawnwalker наративною пісочницею. У жителів ігрового світу є розпорядок дня, вони реагують на дії героя, а між представниками ворогуючих фракцій відбуваються сутички. Плюс до всього антагоніст спостерігає за Коеном і вставляє йому палиці в колеса.

"У міру того як ви будете здобувати популярність в долині, діючи проти Бренсіса, той не буде сидіти склавши руки. Він буде видавати укази, що перешкоджають вашому прогресу. Він може послати більше солдатів на вулиці або патрулювання доріг або ввести комендантську годину, так що харчуватися вночі стане складніше."

Матеуш Томашкевич, творчий керівник The Blood of Dawnwalker

Згадана директором популярність приносить Коену не тільки шкоду, але й користь. Як варіант, іноді йому вдається залякати NPC. А деякі фракції теж борються проти Бренсіса — чим більше вони чують про подвиги протагоніста, тим краще до нього ставляться.

Офіційний опис The Blood of Dawnwalker говорить, що це «початок нової саги». Як запевнив Томашкевич, у Rebel Wolves вже намічені ідеї для сиквелів, але їхню долю визначать результати дебютного проєкту.

"Скажімо так, ця франшиза зовсім не обмежується лише вампірами. Є цілий прихований світ, який ми навмисно не досліджуємо в першій грі. Ми хочемо залишити багато матеріалу для сиквелів і так далі. Але ми все ж залишаємо зачіпки і натякаємо на такі речі. Так що так, у нас є загальне уявлення про те, куди ми хочемо відправити Коена."

Матеуш Томашкевич, творчий керівник The Blood of Dawnwalker

The Blood of Dawnwalker стартує в 2026 році на ПК (Steam), PlayStation 5 і Xbox Series.

 

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.