Перейти к содержанию

Новости Найкраща серед ігор Bloober, але не в жанрі — що пишуть в оглядах Cronos: The New Dawn


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник

Разом із початком розширеного доступу для попередніх замовників знято ембарго на публікацію оглядів Cronos: The New Dawn. Багато критиків назвали сурвайвал-хоррор від Bloober Team найкращою грою колективу, проте в ній вистачає огріхів, що псують враження.

b5382f8f79d926d1f1c37544a3058d5b.thumb.jpg.6431378c07d777db5314bbf4308ec268.jpg

На момент написання замітки проект має 79 балів на Metacritic (PS5-версія) і 80 балів на OpenCritic (рекомендують 82% критиків). До плюсів Cronos: The New Dawn журналісти віднесли вражаючі візуальну та музичну складові, цікавий сеттинг і відчуття таємниці, набір цікавих геймплейних механік, левел-дизайн і сюжет, хоча останній може залишити геймерів в розгубленості.

Є й негативні моменти: надмірно обмежуюча система інвентарю, дивна поведінка ШІ, вторинний дизайн ворогів, відсутність чітких налаштувань складності, наявність «дешевих» скримерів і навмисно нечесні бійки в ряді випадків. Є скарги на перші кілька годин Cronos — їх назвали нудними і дратівливими.

Деякі журналісти зіткнулися зі статтерами під час руху на консолях і ПК. Підторможення відбуваються рідко, але все одно негативно впливають на занурення. На системі з процесором i7-13700F, відеокартою RTX 4080 і 32 Гб оперативної пам'яті гра на високих налаштуваннях і в роздільній здатності 4K в середньому видавала 55 кадрів в секунду — і це при включеному NVIDIA DLSS (режим «Збалансований»). Якщо на додачу активувати генерацію кадрів, середній fps підніметься до 80 кадрів.

Якщо відключити трасування променів, продуктивність помітно покращиться — фреймрейт розуміється аж до 100 кадрів. Як зазначили в Wccftech, дана технологія привносить родзинку в картинку, проте в Bloober Team проробили таку хорошу роботу зі світлом, що гра відмінно виглядає навіть без рейтрейсингу.

Нижче вибрали висновки з декількох рецензій — з високими, середніми та низькими оцінками в рамках опублікованих оглядів.

Windows Central — 100/100

"Cronos: The New Dawn відчувається як суміш безлічі найвидатніших хоррорів у найкращому сенсі цього слова — вона віддає данину поваги гігантам минулого, одночасно створюючи власну викривлену нішу, занурену в психологічний науково-фантастичний жах. Складні і викликають паніку битви поєднуються з приголомшливим дизайном оточення. І все відбувається на тлі запаморочливих науково-фантастичних пейзажів, доповнених лякаючим боді-хорором, — і здається, що така суміш не повинна працювати, але все ж вона з незрозумілих причин працює.
Bloober Team майстерно змушує вас відчувати себе небажаним гостем у дивній часовій лінії цієї гри, впевнено виходячи на новий рівень. Cronos: The New Dawn — це найкращий дебют франшизи в жанрі хоррору за останнє десятиліття."

Джез Корден (Jez Corden)

Eurogamer — 80/100

"Cronos: The New Dawn — це найкраща оригінальна гра від Bloober Team на сьогоднішній день. Це захоплююча подорож через задушливу атмосферу Польщі 80-х, де ваша пригода виявляється далеко не тим, чим здається на перший погляд."

Келсі Рейнор (Kelsey Raynor)

IGN — 70/100

"Cronos: The New Dawn пропонує інтригуючу загадку і моторошний науково-фантастичний пекельний сеттинг для дослідження. Однак її посередня бойова система не дозволяє їй вийти з тіні таких важковаговиків жанру, як Dead Space і Resident Evil 4.
Її похмурі, гнітючі локації багаті на цікаві деталі, які хочеться вивчати, а кілька битв з босами викликають такий ступінь відчаю, що пережити їх по-справжньому захоплююче. Однак в іншому відчувається явна затягнутість, яка надовго гальмує розвиток сюжету. Подібно до трупа Мандрівника, який застряг у темпоральному апокаліпсисі, Cronos: The New Dawn містить у собі суть сурвайвал-хорорів, але в ній не вистачає тієї самої іскри, щоб по-справжньому оживити проект."

Трістан Огілві (Tristan Ogilvie)

VGC — 60/100

"Cronos — цілком гідний представник жанру сурвайвал-хорорів. Тайтл часом виглядає приголомшливо і має захоплюючий, хоча і дуже заплутаний сюжет, що мотивує гравців дійти до кінця. Проте, тут немає нічого такого, чого б ми вже не бачили в інших іграх цього жанру до неї, а комбінація дратівливого ШІ ворогів і відсутності повноцінних налаштувань складності означає, що деяким гравцям може бути просто некомфортно грати."

Кріс Скалліон (Chris Scullion)

Повноцінний реліз Cronos: The New Dawn відбудеться 5 вересня на ПК (Steam, Epic Games Store), PlayStation 5, Xbox Series і Nintendo Switch 2.

 

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

спочатку на картинках побачив незвичну модельку героя - стало цікаво, подивився трейлери - треш трешем, кому цікаво грати в таку нудоту в 2025 році ? тупо Дєд спейс тіко не в космосі, а кошмарному сні.... Кошмарних ігорів море, в них монстрів, типу як в дєд спейсі не менше.... Земля під ногами крутиться, але до дарк войд далеко... Що взагалі в цій грі не вторинне ? Навіть моделька з на голові кулею нагадала Fury із MGS3... Спогади звісно теплі, тому приємно, але все ж ?

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.