Перейти к содержанию

Новости Глен Скофілд розповів, як відмовився робити ворогами цілі країни в Call of Duty


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник

Глен Скофілд (Glen Schofield), один з колишніх авторів Call of Duty, розповів, чому відмовився від ідеї перетворювати реальні держави на ворогів у своїх іграх. Йдеться про період роботи над Call of Duty: Modern Warfare 3, коли студії Activision часто зображували противниками іноземні армії.

call_of_duty_modern_warfare_3-2.thumb.jpg.a264fe364c2b8ad178102c8ab2317823.jpg

Під час світового туру на підтримку гри Скофілду запропонували летіти до Росії на зустріч із пресою. Розробник засумнівався в безпеці.

"Я провів 30 днів у прес-турі Modern Warfare 3. Об'їздив весь світ, і останньою зупинкою була Велика Британія. Я вечеряв з британськими журналістами, і раптом мені дзвонять: «Потрібно, щоб ти завтра поїхав до Росії і дав ще кілька інтерв'ю». На той момент я був дуже втомленим. Я кажу: «А ви знаєте, хто вороги в Modern Warfare 3?» Вони відповідають: «Не хвилюйся, у тебе буде охоронець». А я думаю: «Мені від цього не легше». І ось цей момент мене трохи напружив. У підсумку я туди не поїхав."

Глен Скофілд

Ці сумніви підштовхнули Скофілда до рішення прямо за вечерею.

"Я повернувся до журналістів, сів з ними за стіл і сказав: «Знаєте що, в моїй наступній грі ворогом не буде країна. Тому що я хочу їздити в ці країни». Я ще не знав, чим це обернеться, але сказав це вголос і подумав: «Так, так і зроблю, більше не хочу стикатися з такою проблемою». Так і з'явилася ідея з ПВК. Я почав думати про приватні військові компанії."

Глен Скофілд

Так у Call of Duty: Advanced Warfare з'явилися приватні військові компанії та жадібний до влади корпорат Джонатан Айронс. За словами Скофілда, такий вибір виявився не тільки безпечнішим, але й цікавішим, адже до найманців і мегакорпорацій симпатії у публіки зазвичай немає.

Однак рішення було пов'язане не тільки з особистим комфортом. У той час Скофілд навчався на MBA і спілкувався з колегами з різних країн. Девелопер тоді розмірковував про шовінізм, колоніалізм і американський інтервенціонізм — теми, які в великих американських екшен-іграх історично подавалися без особливої критики. Історія однієї студентки з Іраку особливо запам'яталася йому. Її сім'я втекла від режиму Саддама Хусейна (Saddam Hussein), але дядько відмовився залишати країну. Він вважав, що західна «демократія» приносить тільки хаос, а за диктатури у нього хоча б були вода, їжа і стабільність.

Ці слова настільки вразили Скофілда, що пізніше лягли в основу промови головного лиходія Advanced Warfare. Саму сцену написав тодішній президент Activision Ерік Гіршберг (Eric Hirshberg), талановитий автор текстів. Підсумкова версія увійшла в гру і задала тон історії.

 

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.