Перейти к содержанию

Новости Ренді Пітчфорд: Borderlands 4 стане найкращою грою серії, а провали — лише частина шляху


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник

У розмові з журналістом видання TheGamer на gamescom 2025 глава Gearbox Software Ренді Пітчфорд (Randy Pitchford) розповів про Borderlands 4, долю серії та свій погляд на творчість в цілому. За його словами, нова частина стане найкращою Borderlands, яку вони з командою коли-небудь робили.

3e98b2e2bc4ce1c9411e3ab0af496d4d.thumb.jpg.3ff3ef717309a8d1fd27e409212ef307.jpg

"Ми просто одержимі люди. Я працюю над Borderlands вже 20 років з командою, яка зі мною з самого початку, і ми любимо цю справу. Ми одержимі нею і, думаю, зовсім не переймаємося трендами індустрії, але нам подобається розширювати межі.
У старих Borderlands можна відчути, де ми заходили занадто далеко в один чи інший бік. Тепер же ми знаємо, де всі ці межі, тож Borderlands 4 може зайняти ідеальну середину.
Я не просто впевнений, я абсолютно переконаний, що Borderlands 4 — найкраща гра серії, яку ми коли-небудь робили."

Ренді Пітчфорд

Найбільший світ у Borderlands

Borderlands 4 стане не тільки «золотою серединою» між минулими іграми серії, але й принесе безліч свіжих ідей. На геймерів чекає нова планета Кайрос з унікальними ландшафтами і біомами, а сучасні технології дозволили Gearbox створити наймасштабніший проект в історії франшизи.

53f53341c09feda75894598f2fd8cab0.thumb.jpg.e979b78d2afc879391bde3d2961ea9e2.jpg

"Це найбільший відкритий світ, який ми коли-небудь створювали. У Borderlands ще не було безшовного світу. А як тільки він з'явився, деякі зони стало можливо зробити набагато масштабнішими. Я можу бачити панораму вдалині і розуміти, що дістануся туди. Тоді в голові виникає думка: «А як я туди потраплю? І який спосіб буде найцікавішим?» Це призводить до нових рішень у плані мобільності та такого дизайну, який підтримує ці ідеї, а не вступає з ними в конфлікт."

Ренді Пітчфорд

Історія про свободу і порядок

При створенні Кайроса в Borderlands 4 в першу чергу увагу приділили не геймплею, а сюжету. Історія будується навколо протистояння порядку і хаосу, свободи і фашизму. За словами Ренді Пічфорда, команда спочатку визначилася з тональністю і стилем майбутньої гри, а вже потім підтягнула дизайн і механіку. Головним було продумати теми і закласти основу оповідання.

1f9b61cf98eaa7ff6c506548bc512011.thumb.jpg.c173329d36d6ba9a77aa3ec546497c7f.jpg

"Все це оформилося навколо основної теми, яку я запропонував команді, і вона була пов'язана з тим, через що ми проходили в Gearbox: баланс між свободою і порядком, між організацією і автономією."

Ренді Пітчфорд

Йдеться про те, як Gearbox пройшла шлях від незалежної студії до частини Embracer Group, а потім знову опинилася під крилом Take-Two. За словами Пітчфорда, саме цей досвід став джерелом натхнення для нової тональності Borderlands 4. Студія втратила частину автономії, але отримала більше ресурсів, щоб створити максимально якісний проект.

"Якщо ви хранитель часу, це історія про хаос проти безпеки. Якщо ви борець за свободу в світі Кайроса, це історія про свободу проти фашизму. І що цікаво, це теми, які ми переживаємо як компанія, які всі ми відчуваємо як творці, і саме тому ми вкладаємо себе в гру."

Ренді Пітчфорд

Про Stop Killing Games, смерть і спадщину

Також Пітчфорд поділився своїми думками про рух Stop Killing Games. Він визнає, що хоча більшість Borderlands доступні на сучасних платформах, Battleborn, героїчний шутер від Gearbox, — вже ні. Девелопер не дав конкретних обіцянок щодо збереження ігор, але зізнався, що питання його сильно турбує на більш глибокому, майже екзистенційному рівні. Він зазначає, що втрачав ігри і це емоційно важко, тому він поважає активізм. Разом з цим він розуміє складність завдання: якщо проекти задумані як сервіси, неможливо зробити їх вічними, і Пітчфорду поки не ясно, як вирішити цей конфлікт.

Глава Gearbox назвав боротьбу за збереження ігор «метафорою життя». Він зізнається, що ненавидить думку про те, що колись його близьких і його самого не стане, і хотів би бути тут вічно, щоб нічого не пропустити. При цьому він цінує боротьбу проти смерті — прогрес медицини і технологій дозволяє нам жити довше, а ігри можуть «жити» довше, якщо ми будемо зберігати їх. Пітчфорд бачить в активізмі ту ж пристрасть, що і в собі: бажання, щоб значущі переживання залишалися доступними назавжди.

423b85debd2d9122f4660751418f5621.thumb.jpg.797ca9db85dc594ba581fcbf5143749e.jpg

Він розмірковує про спадщину Borderlands, яка вижила, коли інші шутери зникли. Для Пітчфорда довгострокове мислення виходить за межі індустрії: він замислюється про кінцівку всього сущого.

"Правда в тому, що настане час, через трильйони і трильйони років, коли Всесвіт опиниться в стані теплової смерті, все дійде до максимального рівня ентропії, і буквально нічого не залишиться. Battleborn була про останню зірку, яка існувала б перед цим моментом, тому що всі зірки у Всесвіті колись закінчаться. І це так протвережує — думати про те, що все колись закінчиться. Не тільки ми, а буквально все. Мені це не подобається, і мені не подобається думка про те, що нам доведеться жити у Всесвіті, який буде зруйнований. І мені подобається, що мені це не подобається, тому що це змушує мене хотіти боротися з цим."

Ренді Пітчфорд

Фільми, книги та нові експерименти

Пітчфорд розповів і про провал фільму «Бордерлендс», але зробив це у філософській манері. Він пояснив, що, хоча критики зустріли фільм прохолодно, а касові збори були слабкими, для нього важливішим є сам процес створення і підтримка проектів, пов'язаних з всесвітом Borderlands.

b97c8322004daa1ecf8cb4b31bc698a4.thumb.jpeg.99699686539ab5fcd0947766f264dc45.jpeg

Перед виходом фільму розробник був так само натхненний ним, як і власними іграми. Після невдачі він активно захищав проект, але при цьому не став звинувачувати когось або дозволяти цьому досвіду негативно впливати на майбутні рішення студії. Він підкреслив, що якби сам займався режисурою, результат був би катастрофічним, і похвалив режисера Елая Рота (Eli Roth), відзначивши його професіоналізм.

Пітчфорд пояснив, що бачить себе «охоронцем всесвіту Borderlands» і підхід до нього може бути різним: можна все блокувати і забороняти, а можна підтримувати талановитих людей, які хочуть працювати з цією франшизою. Він вибирає другий шлях — дозволяє іншим створювати свої проекти у світі Borderlands.

Хоча він прямо не підтверджує роботу над новим фільмом, Ренді відкритий до ідей. Якщо є творці, які хочуть реалізувати свої історії саме у всесвіті Borderlands, він готовий їм допомагати. Він визнає, що не завжди все вдається, але важливо продовжувати намагатися і експериментувати.

Поки Пітчфорд залишається «охоронцем Borderlands» — а схоже, що він не збирається йти з серії найближчим часом — можна очікувати нових інтерпретацій і адаптацій франшизи. Наприклад, він з ентузіазмом говорив про нещодавно видану кулінарну книгу по Borderlands, хоча спочатку ставився до цього скептично.

Зіграти в Borderlands 4, яка колись перетвориться на ніщо разом із Всесвітом, можна буде на ПК (Steam, Epic Games Store), Xbox Series, PlayStation 5 вже 12 вересня, а на Nintendo Switch 2 — 3 жовтня. 

 

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.