Перейти к содержанию

Новости Nintendo запатентувала механіку виклику персонажів — фанати побоюються за інші ігри


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник

Видання games fray помітило, що Nintendo отримала в США патент на ігрову механіку, що дозволяє викликати додаткового персонажа і керувати ним в бою.

2025-09-11063602.thumb.png.46c3f57f89ceb97fd2dd1b910962d1dc.png

У документі описується процес, при якому гравець керує героєм у віртуальному просторі, віддає команду на виклик «субперсонажа», після чого той вступає в бій з ворогами або переміщається по полю до зустрічі з ними. Гравець може керувати його діями і направляти його в різні точки локації.

Найбільш очевидний приклад використання цієї механіки — серія Pokémon, де гравець закликає своїх істот для битв. Патент також підходить під Pikmin, де гравець викликає Пікмінів, направляє їх по карті і ініціює зіткнення з противниками.

У спільноті вже обговорюють, що новий патент може загрожувати іншим іграм зі схожою механікою — від Persona до незалежних тайтлів. Проте Nintendo не зобов'язана подавати позови проти всіх проектів з подібними системами і може діяти тільки тоді, коли вважатиме загрозу своїй інтелектуальній власності серйозною.

"Підхід Nintendo «патентуємо все підряд» став можливим багато в чому через те, що патентним відомствам складно знаходити попередні аналоги — вони зазвичай існують у вигляді інших ігор, а не патентних документів. Тепер всій індустрії доведеться вирішувати, як реагувати на ситуацію. Можливо, деякі ігрові компанії теж почнуть активніше патентувати свої механіки. Згодом ті студії, що втрачають частку ринку, можуть зробити ставку на монетизацію патентів — наприклад, почнуть безпосередньо збирати роялті або передавати свої патенти третім сторонам (ліцензійним фірмам, яких нерідко називають «патентними тролями»), щоб ті займалися цим за них. І хоча це вже не пов'язано з патентами, позов Sony проти Tencent про порушення товарних знаків і авторських прав у Північному окрузі Каліфорнії теж загрожує зробити ігрову індустрію ще більш судово-орієнтованою, використовуючи «правовий фронт» для того, щоб не дати конкурентам випускати або продавати ігри, або змусити їх змінювати геймплей."

Флоріан Мюллер (Florian Mueller), аналітик games fray

Це не перший випадок, коли японська компанія захищає свої ідеї. У 2024 році Nintendo і The Pokémon Company подали позов проти Pocketpair, звинувативши творців  Palworld у порушенні трьох патентів, пов'язаних з ловом і використанням монстрів.

 

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.