Перейти к содержанию

Новости Аналітики: шанси гри на успіх серйозно знижуються після 9 місяців у ранньому доступі


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник

Який термін перебування гри в ранньому доступі є найбільш оптимальним? Півроку? Рік? Аналітики з поважного агентства NewZoo приділили увагу цьому питанню в рамках великого дослідження ринку відеоігор за 2025 рік.

051748025f5dbe5d9083a2251c7be379.thumb.png.30457cd98384b576e29655b76be936c4.png

Відзначається, що за останні роки інтерес розробників до раннього доступу помітно зріс. І це не дивно, адже таким чином команди можуть тісніше взаємодіяти з аудиторією і оперативніше вносити правки, щоб підвищити шанси свого творіння на успіх.

Причому до цього інструменту звертаються вже не тільки невеликі студії, але й автори ігор ААА-рівня на кшталт Baldur’s Gate III.

Уривок з дослідження NewZoo

Ранній доступ — це популярна модель випуску ігор, особливо серед інді-розробників: вона допомагає окупити витрати на розробку, зібрати фідбек і заявити про себе заздалегідь. І нехай спочатку такий підхід був характерний для невеликих студій, деякі ігри АА- та ААА-класу, наприклад, Baldur’s Gate III і  Sons of the Forest, теж чудово скористалися раннім доступом.
Уривок з дослідження NewZoo

Фахівці підготували таблицю, в якій демонструється кореляція між кількістю місяців, що розділяють запуск в ранньому доступі і підсумковий реліз, і середньою кількістю геймерів, які почали грати після повноцінного релізу. Основні спостереження:

  • Найкращий показник утримання аудиторії мають ігри, які пробули в ранньому доступі від 4 до 6 місяців.
  • Гарна картина спостерігається аж до рубежу в 9 місяців, але потім відбувається стабільний і послідовний обвал.
  • Якщо проект затримується в Early Access довше 1,5 років, його шанси повернути достатній обсяг аудиторії невеликі.
  • У звіті акцентували увагу на тому, що сплеск на позначці 22-24 місяці викликаний виключно релізами вампірського виживача  V Rising і шутера  Ready or Not.

У NewZoo підкреслили, що після виходу версії 1.0 більшість ігор практично не показують зростання в порівнянні із запуском у ранньому доступі. Збільшити свою популярність у довгостроковій перспективі вдається лише тим тайтлам, які завершують етап раннього доступу в перші півроку.

Втім, є й винятки з цього правила — наприклад, Dave the Diver. Гра перебувала в ранньому доступі 8 місяців, після чого залучила понад 1,5 мільйона осіб. Якщо поглянути на інші тайтли з таким самим проміжком у ранньому доступі, вони демонструють у кращому разі незначне зростання показників.

 

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.