Перейти к содержанию

Новости Шрайер: індустрія захлинається від власного успіху — нових ігор занадто багато


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник

Відомий ігровий журналіст Джейсон Шрайер (Jason Schreier) провів аналіз ситуації на ринку відеоігор і дійшов висновку: індустрія зіткнулася з серйозною проблемою — перенасиченням.

1200x675.thumb.webp.e95bea3b7ef817512a57a6e9f23de51d.webp

Вересень 2025 року показав, наскільки перенасичений ринок відеоігор. На початку місяця Team Cherry випустила довгоочікувану Hollow Knight: Silksong, а вже 25 вересня Supergiant Games представила повну версію Hades II. Обидва проекти отримали високі оцінки критиків і виявилися одними з найкращих ігор року.

Але між цими релізами з'явилося ще безліч проектів: ремейк  The Legend of Heroes: Trails in the Sky, нова частина  Borderlands, кооперативна головоломка  LEGO Voyagers, свіжа  Dying Light і продовження франшизи  Silent Hill. І це тільки один місяць.

В останні роки компанії скорочували тисячі співробітників через уповільнення зростання, а епоха COVID-19 залишила після себе дорогі інвестиції, які не виправдали себе. Але головна проблема — занадто багато ігор.

За даними SteamDB, у 2024 році в Steam вийшло 18 624 ігри — майже в два рази більше, ніж у 2020 році (тоді вийшло всього 9 656 ігор). Зростання пов'язане з популяризацією інтерактивних розваг, доступними інструментами розробки та низькими бар'єрами виходу на ринок. Раніше без видавця було неможливо потрапити на полиці великих магазинів, а тепер цифрова дистрибуція зрівняла шанси всіх.

При цьому більшість нових ігор залишаються непоміченими. З 1 315 релізів 2024 року, які зібрали понад 500 відгуків, тільки близько 260 отримали 90 % і вище позитивних оцінок. Ще 800 ігор заробили 80 % і більше. Тобто не всі нові проекти погані — навпаки, багато з них відмінні.

Однак нові ігри конкурують не тільки між собою, але і з усталеними проектами-сервісами на кшталт  Counter-Strike 2,  Dota 2 і  PUBG, які утримують гравців роками. Це робить ринок практично непрохідним для більшості розробників: сотні людей витрачають роки на ігри, які губляться серед тисяч релізів.

"Я не впевнений, що у цієї проблеми є рішення. Повернення до епохи «гейткиперів» було б кроком назад, а демократизація розробки ігор привела до появи більш креативних і цікавих проектів. Таке перенасичення може лякати геймерів, але одночасно дає їм більше вибору, ніж будь-коли, за умови, що вони зможуть ігнорувати страх пропустити новинку і не бігти за кожною новою грою відразу після її виходу.
Для компаній, які вкладають сотні мільйонів доларів в ігри, які повинні продаватися величезними тиражами, це серйозний виклик. І з кожним роком завдання стає все складнішим."

Джейсон Шрайер

 

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.