Перейти к содержанию

Новости Збільшений бюджет не пішов би Clair Obscur на користь, вважає Гійом Брош


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник

Для створення Clair Obscur: Expedition 33 у творчого керівника гри Гійома Броша (Guillaume Broche) була невелика команда і відносно скромний бюджет. В інтерв'ю для видання Automaton Брош зазначив, що необмежені кошти на розробку не зробили б «Експедицію» кращою.

ss_e49800e906e8a0f00707458c836567c933603bac.1920x1080(2).thumb.jpg.ce31f3454e9ab6f84996e9d0778487b0.jpg

За словами керівника, навіть при більшому бюджеті масштаб Clair Obscur: Expedition 33 не стали б змінювати і додатково розтягувати її необов'язковим контентом. «Думаю, частково деяким фанатам так сподобалася наша гра, тому що ми проявили повагу до їхнього часу і не стали штучно роздувати проходження», — поділився Брош. Обмеження в засобах і ресурсах допомогли команді відсікти все зайве і підібрати прийнятну тривалість.

Втім, в Expedition 33 все одно вистачає побічного контенту на кшталт необов'язкових босів, міні-ігор і головоломок з петанками. Особливо асортимент збільшується перед фіналом, коли загін отримує можливість вільно переміщатися по світу. Як розповів Брош, до цієї ідеї його підштовхнула ностальгія за старими RPG, які дарували відчуття відкриття при виявленні різного роду сюрпризів.

У майбутньому шанувальники можуть розраховувати на документальний фільм про розробку Clair Obscur: Expedition 33 з новими інтерв'ю та кадрами з-за лаштунків виробництва. «Ми сподіваємося, що для наших шанувальників це стане додатковим приводом для очікування і дозволить їм краще пізнати нас, нашу студію і те, як ми створювали нашу дебютну гру», — розповів Брош.

В іншому інтерв'ю керівник повідомив, що штат співробітників Sandfall Interactive не буде помітно зростати. Мовляв, девелопери вже знають, як зробити гру такою невеликою командою.

"Ми не плануємо сильно розширювати компанію... навіть для нашої наступної гри. Ми не прагнемо будь-що-будь створити щось більш масштабне. Наша мета — зробити гру як мінімум не менш якісною, а можливо, і перевершити себе. Ось що дійсно важливо. А розмір, на мою думку, не має особливого значення.
Найголовніше — це відразу визначити, що являє собою твоя гра, і сформувати чітке бачення на самому початку шляху. Тоді ти будеш точно знати, чого ти хочеш, а чого — ні."

Clair Obscur: Expedition 33 вже розійшлася тиражем понад 5 мільйонів проданих копій. І це з урахуванням її доступності за передплатою. Приєднатися до «Експедиції» можна на ПК (Steam, Epic Games Store), PlayStation 5 і Xbox Series.

 

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.