Перейти к содержанию

Новости Арт-директор Halo покинув студію після 17 років роботи і натякнув на конфлікт


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник

Після сімнадцяти років роботи над серією Halo арт-директор Гленн Ізраель (Glenn Israel) оголосив про відхід з Halo Studios. Девелопер залишив загадкове повідомлення, з якого можна зробити висновок, що розставання пройшло не зовсім мирно.

fe720c684e3206d325b2047ad2aac961.thumb.jpg.1193ac9f9b3e1c37ceb1afacc1f1b567.jpg

Ізраель почав працювати над серією ще в 2008 році в Bungie, а після переходу Halo до 343 Industries в 2010-му продовжив кар'єру в новій студії. За роки девелопер доклав руку до багатьох проектів у франшизі, починаючи з Halo 3: ODST, і став одним з найдосвідченіших художників у студії.

У своєму повідомленні на платформі LinkedIn розробник підтвердив, що більше не пов'язаний з Halo, і пообіцяв розкрити подробиці пізніше.

"Після сімнадцяти довгих років я офіційно більше не беру участь у створенні всесвіту Halo. Зараз я не можу сказати багато, але маю намір розповісти цю історію повністю, коли це буде абсолютно безпечно — наступного року. А поки що хочу звернутися до тих, кому це може бути важливо.
Я знаю, що стан нашої індустрії виглядає похмуро, але ніколи не забувайте: ви завжди можете вибрати свій шлях. Жодна ілюзія стабільності, жодні обіцянки багатства, слави чи влади не варті того, щоб жертвувати своїм здоров'ям, гідністю, принципами чи цінностями — і ніхто не має права змушувати вас це робити. Будьте сильними, збирайте докази, коли потрібно, і шукайте своє місце."

Гленн Ізраель

Хоча Ізраель не пояснив причини свого відходу, фраза про «докази» і обіцянка розповісти «всю історію» натякають, що розробник пішов через якийсь конфлікт всередині студії.

Тим часом Halo Studios готується до своєї наступної великої події. 24 жовтня під час чемпіонату світу з Halo команда проведе презентацію, де розповість про майбутнє серії. Керівник з змагальних ініціатив Тахір Хасанджекіч (Tahir Hasandjekic) пообіцяв «глибоке обговорення, яке ви не захочете пропустити» .

Нагадаємо, минулого року студія 343 Industries змінила назву на Halo Studios і підтвердила, що працює над декількома іграми на Unreal Engine 5. Остання основна частина серії —  Halo Infinite — вийшла в 2021 році. Незважаючи на позитивні відгуки про одиночну кампанію, мультиплеєр не зміг утримати геймерів надовго.

 

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.