Перейти к содержанию

Новости «Не просто махання мечем» — докладніше про бойову систему Crimson Desert


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник

Співробітники IGN продовжують ділитися подробицями рольового екшену Crimson Desert у своїй серії ексклюзивних відеороликів IGN First. У свіжому випуску журналісти розповіли про бойову систему зі слів самих розробників з Pearl Abyss.

1f9109f7819833adfc2d93fc27437e81.thumb.jpg.f6c62f7374d58c11e78af7960d729f3b.jpg

На відміну від багатьох екшен-RPG, в Crimson Desert розробники не обмежилися мізерним набором стандартних і сильних ударів мечем. Навпаки, у створенні бойової системи вони орієнтувалися переважно на аркадні бітемапи та файтинги з безліччю різноманітних комбінацій, які плавно перетікають одна в одну. Завдяки цьому геймери можуть самі сформувати свій стиль гри, користуючись не тільки холодною зброєю, але також луком, магією, рукопашними навичками протагоніста і багатьом іншим.

Стартовий набір підкріплюється постійно розширюваним списком умінь капітана Кліффа. Наприклад, можна вистрілити свистячою стрілою, яка викличе артилерію, використовувати вибух у стрибку, щоб підлетіти вище, штовхнути супротивника обома ногами і так далі. 

Співробітники Pearl Abyss відмовляються давати будь-яке суворе визначення бойової системи Crimson Desert. Тут немає певного ритму або шаблону дій, як, наприклад, в іграх серії Batman: Arkham, бо студія прагне дати гравцям можливість втілити свої фантазії в життя, дозволяючи їм робити все, що вони хочуть, в будь-якій ситуації. Те саме стосується і босів — хоча у них безумовно є патерни і слабкості, Pearl Abyss не вимагає від гравців суворо заучувати їх. Команда вважає, що будь-який елемент бойової системи повинен бути ефективним.

8db372dc5222dbf1a6caf4ad2ebc02bd.thumb.jpg.4618be425be074a8a400e7a899d8efb9.jpg

Окремо слід відзначити інтерактивні об'єкти на локаціях. Гравці можуть спалювати деревину, руйнуючи тим самим будівлі супротивників, заморожувати воду, пускати по калюжах електрику і так далі. У цьому плані команда черпала натхнення з останніх флагманських частин серії The Legend of Zelda. Тут також застосовний підхід розробників до свободи гравців — цими системами можна користуватися в будь-який час на свій розсуд, і гра не змушуватиме вас у певні моменти заморожувати воду, щоб утримати супротивника на місці.

Кліфф не чарівник, тому його заклинання виходять від браслета, який наділяє його здатністю керувати вогнем, льодом і блискавкою. Магічні навички героя розширюються не тільки за допомогою дерева прокачування, але і через різноманітне спорядження. Наприклад, є спис, який вражає ворогів поривами вітру, а є меч, що закликає злісну істоту на кшталт джина. 

 

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.