Перейти к содержанию

Новости Глен Скофілд — про «хвору» індустрію та її порятунок


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник

Глен Скофілд (Glen Schofield) — людина, на іграх якої виросло багато геймерів. Він керував створенням  Dead Space, працював над  Call of Duty: Modern Warfare 3,  Advanced Warfare і  WWII, а також над  The Callisto Protocol. На Gamescom Asia в Бангкоку Скофілд дав інтерв'ю журналісту видання VGC. Девелопер поділився своєю думкою про стан індустрії та запропонував кілька способів зробити її кращою.

215185b35d63dc808e97981118956fcf.thumb.jpg.abca8435e5547501cecff17fc03a7559.jpg

Індустрія «хвора»

"Игровая индустрия сейчас больна, так? Но мы не потеряли креативность. Мы не утратили способность делать игры. Хотя, знаете, находятся люди, которые утверждают обратное… Я даже слышал, как некоторые руководители из игровой сферы плохо отзывались об ААА-проектах.
Один парень сказал: «Все, кто работает над ААА-играми, вам пора на пенсию, потому что больше никто не будет их делать. Вы потратили слишком много, сделали то, сделали это».
Я написал ему: «Эй, если ты до сих пор руководишь игровой студией, как, по-твоему, почувствуют себя твои новые сотрудники, когда узнают, что ты обесцениваешь труд предыдущих?»
Индустрия нуждается в исцелении. Поэтому я попытался свести всё к трём идеям, которые, на мой взгляд, могут вернуть ей былой блеск."

Глен Скофілд

На думку Скофілда, ігровий бізнес потрібно «лікувати». Перший крок — навчання всіх фахівців роботі зі штучним інтелектом. Девелопер впевнений, що нові технології вже достатньо розвинені, щоб почати з ними експериментувати, вивчати їх і використовувати у створенні ігор.

Скофілд пояснює, що якби у нього були сучасні інструменти під час створення The Callisto Protocol, вони допомогли б йому прискорити процес розробки, але не замінили б працю над сюжетом — писати гру за допомогою ШІ він не став би.

Для генерації ідей і концепт-арту інструменти можуть бути корисні: тепер він може швидко візуалізувати дивних персонажів, наприклад мумій з ногами краба, і експериментувати з різними варіантами.

За його словами, важливий потенціал технологій, а не їхній поточний стан. За допомогою ШІ можна швидко створювати елементи оточення, змінювати масштаб або форму об'єктів, комбінувати матеріали — це прискорює роботу дизайнерів і художників, даючи їм більше свободи для експериментів.

Скофілд вважає, що компанії повинні вкладати кошти в навчання співробітників. За його словами, це не величезні витрати, а правильне вкладення, яке в майбутньому може навіть скоротити витрати. Коли люди починають вчитися новому, у них з'являється інтерес і мотивація розвиватися.

Іграми керують не ті люди

Розробник зазначає, що видавці, як і раніше, хочуть великі проекти, але при цьому виділяють на них занадто мало грошей, сподіваючись, що штучний інтелект вирішить всі проблеми. Однак, на думку Скофілда, справа не в інвестиціях, а в людях, яким довіряють керівництво такими іграми.

Автор Dead Space вірить, що в індустрії занадто часто дають керівні посади людям без досвіду. Він пропонує задавати просте питання: «Скільки ігор ти випустив як гейм-директор?» — але, на його думку, такі перевірки майже не проводять. Всім хочеться отримати власну студію і проект, навіть якщо вони до цього не готові.

Він зазначає, що багато з провальних тайтлів отримували сотні мільйонів доларів, але не приносили результату саме через неправильний підбір лідерів. На думку Скофілда, індустрії потрібно вирощувати керівників проектів зсередини — давати талановитим людям можливість вчитися і поступово переходити на головні ролі.

E3 потрібно повернути

Скофілд вважає, що третя важлива річ для порятунку ігрової індустрії — повернення E3. Він зазначає, що аналог E3 в особі The Game Awards поступається за значимістю і впливом і нагадує Spike TV Awards. Розробник же хотів би, щоб це було щось на зразок «Оскара» для ігор. Він підкреслює, що відеоігри — повноцінний культурний феномен, і з цим вже давно погодилися, наприклад, в BAFTA.

EA — все та ж сама

Девелопер також висловився про свого колишнього роботодавця — Electronic Arts. На думку Скофілда, перехід «електроніків» у приватну власність навряд чи сильно змінить консервативний підхід компанії до розробки. Глен вважає, що нові власники мало розбираються у відеоіграх, а EA традиційно обережна у прийнятті ризиків.

142558271521b44ff2a750e1a4752378.thumb.jpg.388ac7cbae8142a1eddc50a956f5e03d.jpg

При цьому він позитивно оцінює запуск Battlefield 6. Скофілд зазначає, що успіх гри багато в чому пов'язаний з тим, що на чолі проекту став досвідчений управлінець Вінс Зампелла (Vince Zampella). Правильне керівництво впливає на якість всієї команди, адже хороший директор наймає сильних фахівців і встановлює високий стандарт роботи.

Скофілд підкреслює, що EA як і раніше робить дорогі AAA-проекти, і ключовим фактором успіху є компетентне керівництво, а не просто великий бюджет.

У Call of Duty проблеми

Про іншу «колишню» розробник теж не забув. Скофілд висловлює побоювання з приводу майбутнього Call of Duty під управлінням Microsoft. Він вважає, що будь-які зміни в щорічному графіку випуску ігор серії можуть призвести до багатомільярдних втрат.

22ff5eefa0feb463a9c8e74acd7413e8(1).thumb.jpg.f7866b1fb538dcce05729bc282da852c.jpg

"Мене це [Call of Duty в руках Microsoft] дуже сильно турбує, правда. Подивіться на Gears of War, де Halo... розумієте, про що я? Дивишся на EA та інші великі компанії і думаєш: «Де ця гра? А де цей проект?» Багато хто просто зникає."

Глен Скофілд

Девелопер також зазначає, що після його відходу з Sledgehammer Games ігри команди вже не відповідали колишньому рівню. А остання робота студії —  Modern Warfare III — отримала низькі оцінки, хоча і продавалася добре.

 

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.