Перейти к содержанию

Новости Мікроменеджмент, кранч і відсутність бачення — про причини провалу MindsEye


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник

«Шпигунський екшен від продюсера GTA» — такий опис MindsEye як мінімум мав привертати до неї увагу. Однак до проєкту немов магнітом тягнуло і проблеми, через що MindsEye виявилася найнижче оціненою грою 2025 року на Metacritic. У BBC поспілкувалися з екс-співробітниками Build a Rocket Boy, щоб пролити більше світла на причини провалу бойовика.

cfd4ab070c2caac085678314986754df.thumb.jpg.65db9cb70873428fdeb1ea566c8b2b5e.jpg

Нижче зібрали найцікавіше з матеріалу:

Коротко про студію

  • Після відходу з Rockstar North у 2016 році колишній продюсер Grand Theft Auto Леслі Бензіс (Leslie Benzies) заснував студію Build a Rocket Boy. На кінець 2024 року штат BaRB налічував уже 448 співробітників.
  • BaRB існує за рахунок інвестицій — до 2024 року обсяг залучених коштів досяг 233 мільйонів фунтів стерлінгів (приблизно 312,8 мільйона доларів). Судячи з документів, у період з 2020-го по 2024 рік компанія відзвітувала про збитки на загальну суму 202,6 мільйона фунтів стерлінгів (272 мільйони доларів).
  • За словами колишніх працівників Build a Rocket Boy, зарплати в студії були на пристойному рівні і співробітникам дозволяли працювати віддалено.
    Першим проектом команди мала стати Everywhere — амбітна багатокористувацька RPG у футуристичному відкритому світі, де гравці в кінцевому підсумку отримали б можливість створювати власні ігрові всесвіти.

Нездоровий підхід до роботи

  • Щоб втілити своє бачення Everywhere, Бензіс просив впроваджувати нові ідеї та функції «з запаморочливою швидкістю» — занадто швидко, щоб реалізувати їх розумно, поділився колишній розробник, який побажав залишитися анонімним.
  • Бен Ньюбон (Ben Newbon), який раніше працював у BaRB як провідний аналітик даних, повідомив, що девелопери постійно стикалися зі спонтанними і необдуманими рішеннями «зверху», в той час як більшість відгуків, що подавалися керівництву, «ігнорувалися і ніяк не реалізовувалися». Якщо вірити його колезі Маргеріті Пелосо (Margherita Peloso), корпоративна культура в студії не заохочувала людей висловлювати свою думку. При спробі підняти якісь важливі питання і побоювання керівництво обсипало спікера сміхом.
  • За словами Ньюбона, Бензіс виявився любителем мікроменеджменту. В результаті серед працівників виник термін «Леслі-завдання» — так описували запити від самого Бензіса, і незалежно від їх ступеня важливості вони завжди були в найвищому пріоритеті. Бос міг попросити виправити невеликий баг або ж видалити цілі місії, очікуючи, що його заявку відпрацюють відразу. «Не мало значення, чим ти був зайнятий або над чим працювала команда, — розповів Ньюбон, — «Леслі-завдання» потрібно було виконати негайно». Така практика вносила нестабільність і позбавляла команду можливості «повноцінно брати відповідальність за свою роботу».
  • Не так давно співробітники Build A Rocket Boy написали відкритий лист керівництву компанії, заручившись підтримкою профспілки Independent Workers of Great Britain. Автори послання звинуватили босів у систематичних порушеннях, непрофесійному управлінні та безвідповідальному підході до процедури звільнення.

Створення MindsEye

  • Через неймовірний розмах Everywhere випустити її вчасно не вдавалося, тому було прийнято рішення зосередитися на MindsEye — проекті, спочатку задуманому як частина ігрового простору Everywhere. «Леслі так і не вирішив, яку саме гру він хотів зробити. Не було якоїсь єдиної концепції», — поділився співрозмовник ВВС і уточнив, що такий стиль роботи «отруював проект з самого початку».
  • Після того, як було прийнято рішення випустити MindsEye в червні 2025-го, майже всі в Build A Rocket Boy були змушені працювати понаднормово. Більшість співробітників працювали понаднормово по вісім годин на тиждень, і цей час не оплачувався. Такий виснажливий марафон тривав, за словами співрозмовників BBC, з середини лютого до травня. При цьому співробітникам обіцяли відпустку після понаднормової роботи, коли відбудеться реліз MindsEye.
  • В результаті кранча помилки почали активно накопичуватися, згадує колишній звуковий програміст Айзек Хадд (Isaac Hudd). Все частіше виникали ситуації, коли одна команда виправляла помилку, а інша випадково повертала її на місце. Через це падав моральний дух девелоперів і відбувалися сварки.
  • За словами Пелосо, багато співробітників Build A Rocket Boy розуміли, що MindsEye чекає холодний душ з негативних відгуків на релізі. Втім, це не завадило розробникам зібратися в едінбурзькому філіалі компанії, щоб відзначити запуск гри. Тоді всі просто добре проводили час, і Пелосо здавалося, що після цього нічого позитивного вже чекати не варто. 
  • І дійсно — через жалюгідний стан MindsEye в неї полетіли один негативний відгук за іншим, а розробники засіли готувати хотфікси, щоб якось виправити ситуацію.
  • Через три тижні після катастрофічного релізу MindsEye всіх співробітників скликали на зустріч. Там Бензіс заявив, що у нього є план, щоб витягнути гру з її скрутного становища. Також він повідомив, що весь негатив на адресу гри «необґрунтований». Пізніше керівник звинуватив у тому, що сталося, «внутрішні та зовнішні» сили, які намагалися зірвати реліз гри. Дійшло до того, що Бензіс почав шукати «саботажників» у стінах Build A Rocket Boy. У компанії провели скорочення — роботи позбулися до 300 осіб.
  • У Build A Rocket Boy визнали, що релізна версія MindsEye не відповідає тому рівню, якого заслуговує спільнота. Тому компанія має намір внести правки в бойовик, щоб наблизити його до початкового задуму студії. Співрозмовники BBC сумніваються, що MindsEye оговтається після завданої їй шкоди.

 

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

15 годин назад, Новостник сказав:

Шпигунський екшен від продюсера GTA

Була велика надія

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.