Перейти к содержанию

Новости Колишній президент Blizzard розкритикував кампанію Microsoft «Це Xbox»


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник

Колишній глава Blizzard Майк Ібарра (Mike Ybarra) жорстко розкритикував нову маркетингову стратегію Microsoft. У дописі в X він заявив, що кампанія «Це Xbox» (This is an Xbox) — «не та ідея і не в той час», додавши: «Xbox — це про ігри. Ігри завжди правлять світом».

GcqvW3hXYAAP-y9.thumb.jpg.50a55294324fb53778a4f2e000f73581.jpg

Ібарра не розуміє, як телевізори, смартфони і шоломи віртуальної реальності можна вважати Xbox тільки тому, що на них працює хмарний стримінг. За його словами, якщо між консоллю та іншими пристроями немає рівності в можливостях, то «це просто не Xbox». «Хто б не придумав цю ідею, ця людина точно не грає в ігри», — написав він.

Microsoft, втім, впевнена в зворотному. Керівник маркетингу Xbox Крейг МакНері (Craig McNary) ще минулого року пояснював, що «будь-хто, хто має Game Pass Ultimate, грає на Xbox — будь то консоль, ПК, телевізор Samsung, Meta Quest або навіть Amazon Fire TV».

Ібарра з цим явно не згоден. Він вважає, що корпорація тільки посилює роздратування фанатів. Microsoft не може виробити чіткого курсу і рухається без вивіреної стратегії.

"Тепер вони [Microsoft], по суті, видавець, який повністю покладається на Windows. Більшість просто буде піратити ігри на свої пристрої, якщо тільки не використовує Steam. Чому Steam допомагає в боротьбі з піратством? Тому що це бездоганний користувацький досвід з відмінною політикою повернень. А ось Windows — далеко не ідеальна система і ніколи не стане такою.
З точки зору бізнесу стратегія цілком робоча — якщо вони зможуть робити хороші ігри і співпрацювати зі Steam (будуть продаватися на PlayStation, Nintendo і ПК). Але це велике «якщо», враховуючи історію їх ігор за останні 15 років.
Тільки ідіот продовжував би випускати консольне «залізо», коли всі ігри переходять (або вже перейшли) на інші майданчики. Щоб змінити ситуацію, їм довелося б повернутися до ексклюзивів, створювати відмінне «залізо» у збиток і знову боротися за місце на ринку. Але це не їхня стратегія — і добре. Проблема в тому, що вони застрягли посередині, не формулюють чіткий курс і лише шкодять собі без будь-якої причини. Я говорив тисячу разів: виробіть чітку стратегію, зірвіть пластир і зосередьтеся на реалізації. Інакше — смерть від тисячі порізів."

Майк Ібарра

 

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.