Перейти к содержанию

Новости Арт-директор Deus Ex різко розкритикував ремастер: «Блін, що за фігня! Ні. Цього не повинно було статися»


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник

Культова Deus Ex від Ion Storm повертається — але фанати не в захваті. Анонсований ремастер гри викликав бурю обурення через зміни у візуальному стилі. Замість стриманої атмосфери оригіналу геймери побачили яскраві, майже карикатурні ефекти та освітлення, що багатьом здалося блюзнірством по відношенню до духу класики.

fde85f5f9095783b40c2fdfda8950e0e.thumb.jpg.127ebdee1833dd3d03dc53d5381eac21.jpg

Девелопери з Aspyr обіцяють перероблене управління і виправлені помилки, але фанатів більше хвилює зовнішній вигляд легендарного імерсив-симу. Соціальні мережі заповнилися мемами і скаргами, один з гравців саркастично запитав: «А можна повернути мій зір назад?»

Коли арт-директор оригінальної Deus Ex Джеррі О'Флаерті (Jerry O'Flaherty) побачив кадри з ремастера, його реакція була недвозначною: «Блін, що за хрінь! Ні. Цього не повинно було статися. Вибачте всі, хто брав участь у цьому. Ох, добре... якщо вже робити, ну, чому б і ні? З чого це я взагалі засуджую?»

О'Флаерті нагадав, що оригінальний проект був результатом ідеального збігу талантів і технологій. Команда художників під керівництвом Джея Лі (Jay Lee) створювала візуальний стиль, тісно пов'язаний з можливостями движка Unreal Engine, тоді як решта студії Ion Storm працювала з Id Tech.

"Ми намагалися використовувати те, що движок робить добре, і не чіпати те, з чим він не справляється. Тож не знаю, чому вони вирішили зробити таке драматичне [освітлення]... Моя роль полягала в тому, щоб «налетіти, переконатися, що все не йде до біса, і дати команді працювати далі». А команда, треба сказати, робила приголомшливу роботу.
Це був один з тих рідкісних проектів, коли збирається саме та група людей, яка ідеально доповнює одна одну. Вони надихають одна одну по-особливому. Уоррен [Спектор] — з таких дивовижних хлопців. Я обожнюю працювати з дизайнерами на кшталт нього: у них мільйон ідей, вони хочуть рухатися в усіх напрямках одразу, а поруч є команда, яка може сказати: «Чудова думка. Давай зробимо ось це, це і це»."

Джеррі О'Флаерті

Художник зазначив, що ранні 3D-ігри вимагали величезної ручної праці для досягнення реалістичності. Він порівняв процес створення візуального стилю з малюванням картини. О'Флаерті сказав, що раніше художник міг просто намалювати ніс і додати маленький білий відблиск — і зображення відразу ставало живим, «реалістичним». За його словами, сучасні технології роблять цю роботу автоматично, прагнучи до абсолютного реалізму, але через це втрачається виразність і ефективність.

Розробник вважає, що «іноді реальність — це не те, що потрібно», адже художнику важливо злегка прикрасити картинку, щоб вона виглядала правильно. Саме тому, додав він, в Голлівуді так ретельно виставляють світло — не для достовірності, а щоб домогтися потрібного візуального ефекту.

Шанувальники згодні з О'Флаерті — Deus Ex дійсно заслуговує на ремастер, але не такий. Багато хто радить просто пограти в оригінал або його облагороджену руками фанатів версію під назвою Deus Ex: Revision.

Якщо вас не відштовхує новий зовнішній вигляд культової класики, то в  Deus Ex Remastered ви зможете зіграти на ПК (Steam), Xbox Series, PlayStation 5 і Nintendo Switch з 5 лютого 2026-го. 

 

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.