Перейти к содержанию

Новости Перша Gears of War — це «Чужий», решта — «Чужі»: арт-директор Gears про зміну курсу серії


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник

Оригінальна Gears of War від Epic Games у 2006 році була не просто шутером з дуже серйозними квадратними людьми, яким стала серія пізніше. Автори гри черпали натхнення з фільмів жахів, а можливості нового на той час движка Unreal Engine 3 дозволили команді створити кінематографічний і по-справжньому страшний проект.

c04a35152e9d17f98593498afc4c686b.thumb.jpg.da4c2f9909047e7ec86e3d62835cfa99.jpg

Арт-директор серії Джеррі О'Флаерті (Jerry O'Flaherty) розповів FRVR, що Gears створювалася не тільки для продажів, але і для демонстрації можливостей Unreal Engine 3 іншим студіям. Гра виконала обидва завдання, а движок став найпопулярнішим серед проектів на Xbox 360.

"Ми продавали технологію. У студії розуміли, що це продукт, який ми ліцензуємо, і він повинен виглядати дуже круто. Тому багато рішень приймалися з акцентом на візуальну сторону — ми постійно думали, як зробити гру кращою, ефектнішою, несхожою на інші. Якби це була просто гра, можливо, ми не пішли б на такі кроки, але оскільки потрібно було показати можливості технології, ми без кінця прагнули підняти планку."

Джеррі О'Флаерті

Він зазначив, що перша Gears of War була «Чужим», тоді як наступні частини перетворилися на «Чужих». Гра з самого початку будувалася навколо жаху: стримана кольорова палітра підсилювала відчуття тривоги, а кінематографічність і похмурі локації створювали напругу.

"З самого початку ми знали, що хочемо зробити гру максимально кінематографічною. Ще до того, як Gears of War офіційно увійшла в стадію розробки, ми вже знімали відео, щоб показати їх Пітеру Муру, і постійно ділилися напрацюваннями через внутрішні канали. Це був хоррор. Справжній хоррор — з приглушеною палітрою і безліччю темних сцен.
Франшиза розвивається, як і люди — це природно. Але, як на мене, в першій частині було більше жаху. Це був хоррор з монстрами, а потім він досить швидко перетворився просто на гру про монстрів. І це нормально — люди обожнюють другу, третю, четверту частини. Але в оригіналі було щось більш камерне, з відчуттям самотності, як у класичних іграх жахів."
Джеррі О'Флаерті

Коли О'Флаерті запитали, чи задоволений він напрямком, який обрала нова частина  Gears of War: E-Day, що повертає серію до хоррор-витоків і першої появи Локустів, він відповів, що гра виглядає як дуже точне і шанобливе переосмислення ідей оригіналу.

 

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.