Перейти к содержанию

Новости Глава Nexon заявив, що кожна ігрова компанія вже використовує ШІ


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник

ARC Raiders увірвалася на ринок з вражаючим успіхом — понад 700 тисяч одночасних гравців на всіх платформах і 4 мільйони проданих копій. Але радість фанатів швидко затьмарила інша новина: студія Embark використовувала генеративний штучний інтелект для озвучування персонажів.

c79b427b4bb7bdafd0cc086fdfeb4b2a.thumb.jpg.451366658a4eda3a66b07abbd0fa7808.jpg

На тлі не вщухаючих суперечок генеральний директор Nexon Лі Джон Хьон (Lee Jung-hun), чия компанія володіє Embark Studios, висловився про роль ШІ в розробці ігор. В інтерв'ю GameSpark він заявив, що використання штучного інтелекту стало стандартом для всієї індустрії.

"Перш за все, я думаю, важливо розуміти, що сьогодні кожна ігрова компанія вже використовує штучний інтелект. Але якщо всі працюють з однаковими або схожими технологіями, головне питання — як вижити? Я вважаю, що потрібно вибирати стратегію, яка підвищує конкурентоспроможність."

Лі Джон Хьон

Керівник визнав, що ШІ допомагає підвищити ефективність у створенні та підтримці ігор, але не став прямо коментувати ситуацію з ARC Raiders. Тим часом геймери та актори озвучування критикують Embark за те, що студія використовувала ШІ для озвучування персонажів і заощадила на голосах живих акторів.

Особливо гостро ситуація відчувається на тлі того, що Nexon купила Embark за $96 мільйонів — суму, при якій економія на акторах виглядає не дуже переконливо. Розробники виправдовувалися тим, що багато акторів нібито не хочуть повертатися в студію для дозапису коротких фраз, але спільнота сприйняла це пояснення скептично.

Підхід Embark має значну кількість прихильників в індустрії. Якщо вірити ЗМІ, Electronic Arts буквально змушує своїх співробітників користуватися штучним інтелектом майже в усіх завданнях, Square Enix планує перекласти до 70% тестування ігор на ШІ, а екстравагантний бізнесмен Ілон Маск (Elon Musk) і зовсім пообіцяв випустити «відмінну гру», створену ШІ, до кінця 2026 року.

Але промисловим стандартом використання новомодного ШІ назвати все ж складно — багато великих компаній йдуть у протилежному напрямку. Nintendo прямо заявляла, що не планує використовувати генеративний ШІ у своїх проектах. CD Projekt підтвердила, що  The Witcher IV створюється без допомоги подібних технологій, а Pocketpair відмовилася видавати ігри, де використовується ШІ-контент.

Використання штучного інтелекту для спрощення рутинних завдань, як це робить команда World of Warcraft, вже нікого не дивує. Але заміна живих людей алгоритмами в творчій роботі, як і раніше, викликає бурю емоцій у спільноти.

 

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.