Перейти к содержанию

Новости Аналітик: Sony заробила понад $1,2 млрд на іграх у Steam


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник

Sony активно зміцнює позиції на ПК — за оцінками Alinea, ігри, випущені під брендом PlayStation Studios в Steam, вже принесли понад $1,5 мільярда валового доходу. Після комісії Valve в кишеню японської компанії пішло майже $1,2 мільярда, тоді як сама платформа заробила близько $350 мільйонів.

2acac922a7b7d7e7127258aa42f1a573.thumb.jpg.ddd199d3f540eb7951684aefafcd2ff6.jpg

Всього Sony продала 43 мільйони копій своїх проектів в Steam, і головна «дійна корова» — Helldivers 2. Кооперативний шутер став величезним успіхом: він зібрав $400 мільйонів і розійшовся тиражем 12,7 мільйона копій. Щодня гру запускають близько 200 тисяч осіб, а кожен п'ятий провів у ній більше 100 годин. Цікаво, що «Адські Дайвери 2» продалися в Steam удвічі краще, ніж на PS5. Це перший справжній хіт Sony на ПК. Він показав, що користувачі Steam прагнуть доступних і захоплюючих кооперативних розваг.

a15741ccae1cbb0d682566b4f97de85f.thumb.jpg.898ab9a2b5549a579bfdc3d8eecad486.jpg

У старіших релізів показники теж значні:

  • Horizon Zero Dawn розійшлася в Steam тиражем 4,5 мільйона копій і принесла близько $170 мільйонів. Це була перша велика ексклюзивна гра Sony, яка дісталася до платформи Valve. Реліз створив величезний ажіотаж і дозволив реалізувати накопичений у геймерів інтерес до незнайомих ПК-аудиторії проектів від Sony. Постійна присутність бренду Horizon в інфополі та регулярні знижки утримували увагу геймерів, завдяки чому тайтл став одним з найстабільніших хітів PlayStation на ПК. Однак сиквел, Horizon: Forbidden West, через 608 днів після релізу продається втричі повільніше, що натякає: ефект новизни від перенесення ігор Sony в Steam поступово зникає.
  • God of War заробила майже $150 мільйонів в Steam завдяки продажу 4,2 мільйона копій. Аналітик Alinea вважає, що проекту допомогла репутація одного з найсильніших сюжетних бойовиків на PlayStation, який ще й отримав звання «гри року» на The Game Awards 2018. Вдала технічна сторона порту зміцнила довіру ПК-аудиторії, яка раніше стикалася з не найкращими адаптаціями консольних проектів. Інтерес підтримували і регулярні знижки, які забезпечували грі нові сплески продажів.
c562cd498f76bc1d74014e0dd126638b.thumb.jpg.cd5f5f13ff63d7c8e50788dc2aee157f.jpg
  • Days Gone несподівано добре виступила на ПК: проект зібрав $108 мільйонів і розійшовся тиражем 3,4 мільйона копій, що помітно перевершило його реноме «похвального середнячка» на PS4. Версія для Steam вийшла в травні 2021 року — в період, коли релізи PlayStation на ПК ще сприймалися як подія. На думку аналітика Alinea, ПК-аудиторія тепло прийняла гру завдяки акценту на виживанні у відкритому світі, створенню предметів і сутичках з ордами — саме такі механіки добре підходять геймерам у Steam. Постійні знижки і високі оцінки користувачів дозволили Days Gone утримувати інтерес набагато довше, ніж очікувалося.
  • Marvel's Spider-Man Remastered принесла Sony $116 мільйонів і розійшлася тиражем у 2,7 мільйона копій. Цьому сприяла величезна популярність бренду і якісна подача гри. Розширені технічні можливості ПК-версії — трасування променів і стабільна продуктивність — зробили її привабливою для тих, хто любить потужне «залізо», що посилило продажі в перший день. Хоча старт затьмарила частина технічних проблем, впізнаваність героя і міцна фан-база забезпечили грі стійкий інтерес і стабільне зростання продажів з часом.

Як ви вже могли помітити, більшість хітових проектів вийшли на ПК досить давно. Експерти відзначають: ефект новизни повільно зникає. Перші великі порти сприймалися як події, але тепер аудиторія вже звикла, і це відбивається на динаміці продажів.

44175161bc624de5baa11b18c8cc71df.thumb.jpg.4eedd0335849fb66733a6e88a1f68eb5.jpg

Наприклад, Horizon: Forbidden West продається втричі повільніше за Zero Dawn за той самий період. Та ж тенденція простежується і в інших сиквелах —  Marvel’s Spider-Man 2 та  God of War Ragnarök. Обидві гри демонструють помітно слабший старт у порівнянні з попередниками.

Це не означає, що Sony буксує на ПК і зовсім нічого не продає — Ragnarök все одно заробила $45 мільйонів, а Spider-Man 2 принесла $32 мільйони, просто гравці стали вибирати обережніше.

PlayStation поступово скорочує розрив між консольними релізами і релізами в Steam. Зараз оптимальним рішенням компанія вважає вікно в 6-12 місяців: так Sony зберігає пік попиту на PS5 і паралельно отримує свою частку ринку на ПК. Сервісні проекти «сині» найчастіше відразу випускають на обох платформах.

Але підхід може змінитися, вважає аналітик Alinea. На горизонті маячить Steam Machine — якщо у Valve з'явиться власне «залізо» з нативним запуском великих ігор, платформа перестане бути просто магазином і стане прямим конкурентом. Цілком можливо, що в такому випадку терміни виходу ігор PlayStation на ПК доведеться переглядати.

На завершення аналітик Alinea поділився ще однією цифрою, яку просили користувачі: Bloodborne розійшлася тиражем понад 9 мільйонів копій на PlayStation. За півроку після релізу Elden Ring гра отримала ще 400 тисяч продажів.

Варто згадати, що зараз любителі ігор Sony на ПК цілком можуть трохи наблизити компанію до $2 мільярдів виручки в Steam, адже до 2 грудня на платформі Valve триває розпродаж проектів PlayStation. З хорошою знижкою можна купити майже всі згадані в матеріалі тайтли.

 

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.