Перейти к содержанию

Новости Автор Monkey Island скасував свою RPG в дусі «Зельди» через проблеми з фінансуванням


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник

Гучне ім'я в ігровій індустрії не завжди гарантує успіх. Творець культових пригодницьких ігор на кшталт Monkey Island і Maniac Mansion Рон Гілберт (Ron Gilbert) оголосив, що більше не працює над безіменною RPG, яку він показував у травні 2024 року. Команді не вдалося залучити фінансування.

efc8bd73e1768b96981b31edce0c6918.thumb.png.d287a9cfc61b81ac74e80f679f0e98ef.png

Про це він розповів у розмові з виданням ArsTechnica. Після випуску декількох пригод Гілберт захотів взятися за щось нове для себе, і йому спала на думку ідея великої рольової гри, яка схожа на  The Legend of Zelda,  Diablo і  Thimbleweed Park (Гілберт над нею теж працював). Він найняв художника і дизайнера, але незабаром зрозумів, що втрьох вони не потягнуть проект задуманого масштабу.

"У мене просто не виявилося ні коштів, ні часу на створення такого масштабного проекту з відкритим світом. Розумієте, тут два шляхи: або це плід пристрасного захоплення, на яке йдуть десять років життя, або потрібне серйозне фінансування, щоб зібрати команду і забезпечити всі необхідні ресурси."

Рон Гілберт

Знайти гроші на виробництво, щоб вкластися в адекватні терміни, виявилося завданням набагато складнішим, ніж очікував розробник. Він обійшов видавництва з пітчем гри, але ті пропонували «просто жахливі умови».
Це Гілберт пов'язує з жанром тайтла, адже піксельний ретро-проект в дусі «Зельди» зараз точно не назвеш куркою, яка несе золоті яйця. «Ті суми, які пропонували видавці, і умови контрактів були для мене настільки невигідними, що погоджуватися на них не мало ні найменшого сенсу», — поскаржився автор і додав, що зараз паблішери занадто сильно зав'язані на аналітиці та цифрах.

"У цих гігантів, здається, є готові шаблони, які вони накладають на будь-яку гру, аби прикинути її потенційний прибуток. В результаті ми отримуємо потік проектів, які один в один схожі на торішні, — просто тому, що це гарантує якийсь дохід."

Рон Гілберт

На початку кар'єри Гілберта все було інакше, згадує він. Команди просто не знали, чим можна заробити, тому йшли шляхом проб і помилок, а також набагато частіше експериментували. Саме тому інді-сфера сильніше приваблює Гілберта, адже вона значною мірою не обтяжена жорсткими рамками великих видавців. Там набагато більше «творчості, дивацтв і химерності».

Якщо з видавцями у Гілберта не склалося, чому б не звернутися до краудфандингу, щоб не скасовувати гру? Ту ж Thimbleweed Park профінансували на Kickstarter. Що заважало зробити це знову, але вже для нової гри? Ситуація не така проста, як здається, пояснив Гілберт. Так, у 2014-му на створення пригодницької гри накидали понад 600 тисяч доларів при меті в 375 тисяч доларів. Однак навіть з додатковими сумами грошей не вистачило — довелося звертатися до приватних інвесторів, щоб завершити розробку.

Це було 11 років тому, і зараз Гілберт вважає, що мати справу з краудфандингом стало ще складніше. «Kickstarter як інструмент фінансування ігор сьогодні, по суті, помер», — впевнений розробник.

Незважаючи на те, що безіменна RPG загинула, так і не побачивши світ, її напрацювання знайшли місце в Death by Scrolling — новинці від Terrible Toybox. Даний проект являє собою «вертикальний роуглайк», в якому необхідно битися, збирати золото і тікати від Женця, поки не накопичиться сума для переправи у Паромщика.
Наприкінці бесіди Гілберт поскаржився, що зараз ігрова індустрія, та й весь світ виглядають зовсім інакше, ніж 40 років тому. Раніше була жменька видань, куди можна було надсилати прес-релізи. Тепер же потрібно змагатися за увагу геймерів у величезному потоці контенту. «Успіху досягають не обов'язково найталановитіші розробники, а ті, хто вміє ефектно подати себе на YouTube», — поділився Гілберт.

На його думку, це серйозна проблема і такий собі бар'єр на шляху команд. Себе «шоуменом» розробник назвати не може: «Якби я знімав кіно, я був би режисером, а не актором».

 

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.