Перейти к содержанию

Новости EA розширює доступність в іграх — 8 патентів компанії стали безкоштовними


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник

Electronic Arts продовжує розвивати програму «Патентного зобов'язання для досягнення доступності» (Accessibility First Patent Pledge) — компанія зробила вісім нових патентів безкоштовними для індустрії. До набору увійшли інструменти для спрощеного захоплення суперника, системи генерації мови та звуку, а також оновлення для сервісу перевірки розміру та контрасту тексту Fonttik.

dbd85d71858d7888ba2252a15da23dfa.thumb.jpg.f0e608e849016387d80ef074ff2543a0.jpg

Серед ключових патентів — система Intent-based Models for Use in Selecting Actions in Video Games, яка використовується в серії EA Sports UFC. Вона аналізує ситуацію і вибирає оптимальний прийом одним натисканням кнопки. Такий підхід знижує навантаження на увагу і дрібну моторику, що полегшує управління для гравців.

EA також зробила доступними кілька технологій, пов'язаних з мовленнєвою генерацією: Expressive Speech Audio Generation, Robust Speech Audio Generation і Speech Prosody Prediction.

"Для гравців з мовними порушеннями, а також для тих, хто віддає перевагу або потребує допомоги при усному спілкуванні, ці технології дають більше контролю і творчої свободи в тому, як вони виражають себе. Вони дозволяють створювати більш чітку і природну мову.
Ці технології також розширюють доступність ігор, оскільки дозволяють додавати голос там, де його спочатку немає. Вони створюють більш персоналізоване і захоплююче оповідання і забезпечують зручний для сприйняття зворотний зв'язок."

Electronic Arts

Інструмент Fonttik отримав оновлення, включаючи фільтри, які моделюють сприйняття кольорів людьми з різними видами дальтонізму. Все це, за словами EA, допомагає розробникам перевіряти читабельність інтерфейсу і підлаштовувати його під різні групи гравців.

"Наша мета за останні п'ять років полягала в тому, щоб створювати більш доступний ігровий досвід для всіх, незалежно від того, як і де вони грають, і відкривати відеоігри якомога ширшій аудиторії.
Ми сподіваємося, що, зробивши ці патенти та технології доступними для всієї індустрії — включаючи аналіз світлочутливості та коригування для людей з кольоровою сліпотою — ми зможемо спільними зусиллями охопити більше гравців."

Старший віце-президент EA з глобальних питань Керрі Хопкінс (Kerry Hopkins)

Ініціатива «Патентного зобов'язання для досягнення доступності» стартувала в 2021 році — тоді EA вперше поділилася п'ятьма власними інструментами. Пізніше з'явилися шість технологій у 2022 році, ще чотири в лютому 2024-го і двадцять три патенти в грудні того ж року.

 

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.