Перейти к содержанию

Новости POSTAL: Bullet Paradise скасували — геймери підозрюють студію у використанні ШІ


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник

Нова POSTAL прожила зовсім коротке життя. Гру анонсували буквально пару днів тому, а сьогодні Running With Scissors повністю закрила POSTAL: Bullet Paradise. Трейлер гри викликав лавину негативу — фанати помітили елементи, які, на їхню думку, могли бути згенеровані нейромережею. Студія спочатку активно захищала проект і запевняла, що ШІ в розробці не використовувався, але через кілька годин все різко змінилося.

postal_bullet_paradise-20251203-XRKpIlf.thumb.jpg.fef7c7030e5acc07a6aabb013bf66815.jpg

Співзасновник Running With Scissors Вінс Дезі (Vince Desi) підтвердив закриття. Видавець розірвав відносини з розробниками з Goonswarm Games і підкреслив, що довіра до команди була втрачена, тому проект довелося «вбити».

Після анонсу POSTAL: Bullet Paradise, гри, яку Running With Scissors збиралася видавати, але не розробляти, ми отримали величезну кількість негативних відгуків від нашої стурбованої спільноти. Багато хто впевнений, що в проекті є елементи, створені за допомогою ШІ, і це завдало серйозної шкоди нашому бренду та репутації компанії.

Ми завжди були і залишаємося максимально відкритими з фанатами. Наша довіра до команди розробників втрачена, тому ми закрили проект. У нас попереду багато хороших новин — частину ви вже знаєте, частину поки що ні.

З моменту заснування Running With Scissors в 1996 році ми говорили, що наші фанати — частина команди. Для нас головне — залишатися чесними перед мільйонами геймерів, які підтримують серію POSTAL. Ми вдячні за можливість створювати ігри, в які самі хочемо грати, і продовжимо працювати над новими проектами та оновленнями, запланованими на 2026 рік і пізніше. Нам не терпиться розповісти більше!

Ми, звичайно, хочемо вибачитися перед усіма, хто відчув себе ображеним у розпал суперечки, і дякуємо тим, хто тоді висловив свої побоювання. А ось до тих, хто надсилав нам погрози смерті, ці вибачення не стосуються.

При цьому Goonswarm Games продовжує заперечувати використання ШІ у виробництві Bullet Paradise, хоча визнає, що розуміє, чому аудиторія вирішила інакше. Студія готує власну заяву. Фанати тим часом збирають приклади можливих ШІ-активів.

"Ми, звичайно, розчаровані. Ми вклали в це багато сил. Наші художники засмучені, тому що тепер їхню роботу називають створеною ШІ, хоча це не так."

Goonswarm Games

У підсумку Bullet Paradise стала, можливо, найшвидше скасованою грою в історії — від анонсу до закриття минуло менше сорока восьми годин.

 

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.