Перейти к содержанию

Новости Tencent посилює вплив на Techland, Funcom і Sumo Digital


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник

Китайський гігант Tencent все активніше впливає на стратегію студій, що належать йому, — включаючи Techland, Funcom і Sumo Group. Про це повідомляє Bloomberg з посиланням на голову ігрового підрозділу компанії Мішель Лю (Michelle Liu). За її словами, мова йде не про контроль над творчістю, а про допомогу у фінансах, виробництві та наймі.

fb22130df4ba943bd9d5414a6d02f53b.thumb.jpg.ee95926284cdeecf2a2edd70e84a3866.jpg

Після придбання контрольного пакета акцій Techland за $1,6 мільярда Tencent відправила до польської команди власних фахівців. Вони допомагали студії на місці, а потім запросили керівника Techland Павла Мархевку (Pawel Marchewka) до штаб-квартири в Шеньчжені, щоб обговорити цінову політику для  Dying Light: The Beast. У підсумку гра вийшла як повноцінний платний реліз за $60, хоча спочатку планувалася у вигляді DLC для  Dying Light 2 Stay Human. Мархевка зазначив, що компанія завжди може розраховувати на додаткову точку зору, яка допомагає покращувати продукт.

Tencent аналогічним чином вплинула на розвиток Funcom. Компанія наполягла, щоб норвезька студія сконцентрувалася на  Dune: Awakening і припинила розпорошуватися на інші проекти. Глава Funcom Руї Касаїс (Rui Casais) розповів, що порада була прямолінійною: якщо є сильна ліцензія, потрібно робити ставку на неї. Після цього Funcom скоротила частину команди і закрила дочірню студію The Outsiders — раніше вона зробила відмінний ритм-шутер Metal: Hellsinger.
Схожий підхід Tencent застосувала і до Sumo Group. Замість створення нових франшиз компанія запропонувала студії повернутися до роботи за контрактами — того, в чому команда традиційно сильна. Одним з результатів стала участь Sumo в розробці сезонного контенту для  Warframe, що принесло онлайн-екшену помітне зростання прибутку через 12 років після релізу.

Представники Tencent підкреслюють, що творчі рішення залишаються за студіями. За словами співробітника команди Мішель Лю, Юно Шина (Juno Shin), мова йде не про тиск, а про підтримку. Компанія переконана, що креативні фахівці не завжди повинні розбиратися у фінансах та організації виробництва — саме тут Tencent готова допомагати.

Позиції Лю та її колег збігаються із заявою віце-президента Tencent Юн-І Чжу (Yong-yi Zhu), який раніше говорив, що компанія допомагає студіям з бюджетуванням, технічною підтримкою та глобальним просуванням.

"Ми відправили наші технічні команди в Funcom. Вони працювали на місці з серверною частиною, бекендом та іншими технологіями, щоб переконатися, що все працює стабільно. Крім того, ми могли допомогти студії масштабувати гру [Dune: Awakening].
Що стосується видавництва, Funcom мала експертизу в одних регіонах, а ми — в інших, тому ми об'єдналися, щоб зрозуміти, як залучити більше гравців по всьому світу."

 

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.