Перейти к содержанию

Новости Схоже, для Switch 2 готують нові картриджі меншого обсягу


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник

Nintendo, схоже, готує альтернативу спірним ключам-картриджам для Switch 2. За словами видавця ININ Games, компанія почала пропонувати нові варіанти фізичних картриджів меншого обсягу, що дозволить випускати більше ігор з повноцінними даними на носії, а не з одним лише кодом активації.

a00a30f27fbdf631a52b74841f4c9f5c.thumb.png.7c7a8229c7934c0c49f1f93227b68bab.png

Ключі-картриджі викликали хвилю критики незабаром після запуску Switch 2. Такі носії не містять саму гру — покупець отримує тільки ключ для завантаження з цифрового магазину. Більшість сторонніх проектів на новій консолі виходять саме в цьому форматі, оскільки розробникам нібито доступний лише один тип картриджа об'ємом 64 гігабайти, виробництво якого обходиться занадто дорого.

Схоже, ситуація може змінитися. Цього тижня користувач X під ніком Does it play? повідомив, що Nintendo планує ввести два додаткові формати — на 16 і 32 гігабайти. Ці варіанти спростять випуск фізичних копій і знизять витрати на виробництво.

Непрямо інформацію підтвердив видавець ININ Games. Компанія заявила, що ремастер класичного скролл-шутера R-Type Dimensions III вийде на Switch 2 з повною версією проекту на носії, а не у вигляді ключа-картриджа. У повідомленні розробники послалися на рішення Nintendo додати «два нових картриджа меншого розміру». Правда, ціна гри в роздріб зросте на 10 євро — через збільшення виробничих витрат.

Пізніше ININ випустила уточнення. Мабуть, хтось щось переплутав і зробив закриту інформацію публічною раніше, ніж слід було. Студія підкреслила, що Nintendo офіційно не анонсувала обсяги нових картриджів, а будь-які згадки про конкретні розміри не варто вважати підтвердженою інформацією. При цьому розробник підтвердив головне: R-Type Dimensions III дійсно з'явиться на фізичному носії в повноцінному вигляді.

Ключі-картриджі не подобаються не тільки геймерам, але і різним представникам індустрії, таким як борці за збереження цифрових розваг. Глава Nightdive Studios Стівен Кік (Stephen Kick) раніше назвав підхід «Великої N» розчаровуючим і зазначив, що від компанії з такою історією, як Nintendo, чекають більш серйозного ставлення до ігрової спадщини.

Цікаво, що є й захисники ключів-картриджів. Раніше розробники з Ubisoft і Square Enix заявляли, що вибирають для своїх ігор саме новий цифровий формат через банальну річ — швидкість. Мовляв, звичні картриджі не можуть видати тієї ж продуктивності, що і внутрішнє сховище консолі та свіжі MicroSD Express. А це критично для проектів з великою кількістю ассетів високої якості.

 

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.