Перейти к содержанию

Новости Bethesda хоче зробити Fallout 5 грою на сотні годин


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник

Поки другий сезон серіалу «Фоллаут» привертає до франшизи нову аудиторію, представники Bethesda в інтерв'ю Game Informer вирішили розповісти про своє бачення майбутнього серії. Конкретної інформації про Fallout 5 студія як і раніше не дає, але директор з дизайну Еміль Пальяруло (Emil Pagliarulo) поділився тим, яким він бачить наступну повноцінну частину Fallout.

47950261f196f2276e55265f72351511.thumb.jpg.df52b406a9482a2a37533c6a90a04f49.jpg

За словами Пальяруло, нова частина повинна зберегти все, за що шанувальники люблять серію: захоплюючий сюжет, знайомі системи і відчуття свободи. При цьому девелопер розраховує на значно більш значний масштаб. Він хотів би, щоб Fallout 5 була грою не на 20 і навіть не на 100 годин, а проектом, в який можна зануритися на 200, 300 або навіть 600 годин — саме такі тайтли, за його словами, робить Bethesda.

Значна тривалість проектів давно стала візитною карткою студії.  Fallout 3,  Fallout 4,  The Elder Scrolls V: Skyrim і  Starfield дозволяють десятками і сотнями годин досліджувати світ і виконувати побічні завдання, майже не торкаючись основної історії. Для багатьох геймерів саме це відчуття нескінченної пригоди і стало головною перевагою ігор Bethesda.

При цьому команда не збирається просто повторювати минулі формули. Пальяруло хоче бачити нову Fallout сучасною грою.

"На майбутнє моя надія проста: продовжувати робити те, що у нас виходить, і при цьому розвиватися. Розвиватися в тому напрямку, куди пішла індустрія і самі гравці, а не застрягати в минулому. Наприклад, в ремастері Oblivion багато хто забуває, що в оригіналі не можна було бігати. Звичайно, ми додали цю можливість. Такі речі важливі. Індустрія пішла вперед — і ми хочемо рухатися разом з нею."

Еміль Пальяруло

Директор студії Анджела Браудер (Angela Browder) додала, що кожна гра Bethesda — це урок. На прикладі Fallout 76 студія зрозуміла, як робити мультиплеєр і що відбувається, якщо реліз зустрічають холодно. Цей досвід навчив команду слухати геймерів, зміцнювати свої сильні сторони і справлятися з труднощами.

Starfield стала другим важливим етапом — це наймасштабніший проект студії, де розробники буквально «зробили космос». І хоча космос в The Elder Scrolls VI не з'явиться, всі напрацювання і висновки з Starfield підуть в наступну частину «Свитків».

Також Браудер підкреслила, що у Bethesda досвідчена команда з довгою історією, і знання з кожного проекту нікуди не пропадають. Студія уважно читає відгуки гравців і враховує їх ще на ранніх етапах розробки. Іноді ідеї з коментарів або обговорень спливають через роки — просто геймери не завжди бачать цей довгий ланцюжок.

При цьому вона не згодна з думкою, ніби Bethesda ігнорує фідбек: розробники читають все, хоча через масштаб Fallout і популярність франшизи за межами ігор це часом буває непросто.

 

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.