Jump to content

Новости Достойне продовження ідей PS VR – враження преси від PlayStation VR2


Новостник

Recommended Posts

  • Новостник

Sony покликала журналістів, щоб ті змогли особисто торкнутися PlayStation VR2. Також вони поділилися враженнями від проектів, які можна зіграти на новому шоломі.

rssImage-973e9cc7c44e6acb13867635dd1954e8.jpeg

Коротка вичавка матеріалів від IGN , Eurogamer та Game Informer:

  • PS VR2 зручно сидить на голові. Вага пристрою розподілена рівномірно, завдяки чому відсутнє відчуття тяжкості в передній його частині. Шолом легко підігнати під свої габарити.
  • Шолом не має вбудованих колонок. Разом із навушниками PS5 Pulse 3D (мабуть, і з іншими гарнітурами подібного типу) конструкція починає відчуватися громіздкою.
  • Висока роздільна здатність (2000 × 2040 на одне око) дозволила уникнути так званого ефекту сітківки — коли картинка виглядає так, наче глядач дивиться на неї через москітну сітку.
  • Лінзи шолома легко і швидко налаштовуються під необхідну відстань між зіницями. Система дуже точно відстежує рух очей.
  • При запуску PS VR2 попросить просканувати кімнату (включаючи підлогу та стелю) – так пристрій визначить безпечну зону для гри. Кордони цієї області можна поправити вручну в режимі відтворення через зовнішні камери девайса.
  • Шолом необхідно під'єднати до консолі шнуром, який бовтатиметься на грудях або за спиною геймера. Представник Game Informer наголошує, що наступити на кабель досить легко, але це майже не відволікає від гри.
  • Дизайн контролерів для шолома мало змінився. Проте тепер вони розуміють, чи тримає їх користувач у руках. Однак, на думку автора IGN, їхня чутливість програє подібну технологію у Valve Index.
  • Щоб, наприклад, схопити зброю, необхідно натиснути та утримувати бампер L1 або R1. Кнопки розташовані під середнім та безіменним пальцем, і деякі журналісти поскаржилися, що від довгого затискання втомлюються руки.
  • Тактильна віддача вбудована як у контролери, так і сам PS VR2. Вібрація шолома відчувається під час отримання урону, відкидання персонажа або коли поряд пролітає щось масивне, як буревісник із серії Horizon. Комусь ця особливість припала до душі, а комусь не особливо. "Віддача не відволікала і не приносила дискомфорту, але я не відчув, що вона підвищила рівень занурення",  - поділився автор IGN.

Крім того, журналістам дали пограти в  Walking Dead: Saints & Sinners: Chapter 2 - Retribution, Resident Evil Village, Star Wars: Tales from Galaxy's Edge - Enhanced Edition і Horizon Call of the Mountain. Остання справила найбільше враження на спеціалістів. І недарма — «Клик гори» розробляється тільки для PS VR2, тому, судячи з відгуків, у ній відчувається рівень якості.

This is the hidden content, please

У VR користувачі змогли оцінити реальний розмір машин. Автор Game Informer навіть перепитав, чи не збільшили девелопери довгошиї для Call of the Mountain – модель гіганта перекочувала в пригоду без змін. Які деталі можна почерпнути з матеріалів?

  • Демо стартувало з подорожі річкою. Вступ допоміг освоїтися в шоломі, а круїз чимось нагадав поїздку на атракціоні в Діснейленді через велику кількість механічних тварин навколо.
  • Журналісти відзначили візуальне виконання Call of the Mountain — анімації та освітлення виглядають чудово.
  • Керувати можна як за допомогою стиків, так і жестів. Протагоніст рухається у той бік, куди спрямована голова граючого.
  • Карабкатися по скелях виявилося не так складно, але розробники попередили, що герой може зірватися, якщо не цілитися належним чином.
  • У бою використовується лук. Щоб дістати стрілу з колчану, необхідно занести руку за спину, натиснути на кнопку і посадити снаряд на тятиву. Натягувати лук теж потрібно вручну. Є окремі режими стрільби для правшів та шульг.
  • Під час боїв гравця замикають на аренах. Щоб уникнути атаки, необхідно зробити крок убік або пригнутися.
  • Світ Call of the Mountain виявився досить інтерактивним. Наприклад, можна взяти яблуко, а щоб персонаж з'їв його та відновив сили, необхідно піднести контролер до рота. Також журналіст Eurogamer зміг підкинути горщик і потрапити до нього з луку - посудина розпалася на уламки.

Загалом преса позитивно відгукується про PlayStation VR2, похваливши ергономіку шолома і якість зображення. Тактильна віддача стане приємним бонусом для занурення, якщо розробники грамотно реалізують їх у своїх проектах. Шолом випустять на початку 2023-го.

 

Edited by Трейдер (see edit history)

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.