Jump to content

Новости Екс-співробітник Ubisoft звинуватив Шрайєра в тому, що Assassin's Creed перетворилася на RPG


Новостник

Recommended Posts

  • Новостник

На тлі витоку відео з  GTAVI в індустрії заговорили про те, як злита інформація впливає на ігри та їх авторів. Колишній працівник Ubisoft зробив сміливу заяву – витік про Assassin's Creed Syndicate змінив майбутнє серії.

rssImage-dbcbb0b51413d3599356f7821a13350f.jpeg

Нагадаємо, у грудні 2014 року, коли "Синдикат" ще не анонсували, журналіст Джейсон Шрайєр (Jason Schreier) опублікував на Kotaku статтю з неофіційними відомостями про екшен. Екс провідний гейм-дизайнер Ubisoft Станіслав Костюк сьогодні розповів про той випадок у серії твітів:

  • Якщо вірити Костюку, після невдалого запуску Assassin's Creed Unity громадськість зустріла злив дуже негативно.
  • Сам Костюк не займався «ассасинами», але колеги розповідали йому, що через реакцію гравців на матеріал Kotaku керівництво Ubisoft вирішило відвести франшизу якнайдалі від її витоків.
  • Гейм-дизайнер робить висновок, що витік не тільки деморалізував розробників, а й привів до радикальних змін у серії — той перетворився зі стелс-бойовика на рольову гру. "Все тому, що дехто хотів кілька секунд слави, а сайт був радий їх подарувати заради кліків" , - підсумував Костюк .

На форумі ResetEra Шрайєр прокоментував слова Костюка:

"Звинувачувати в тому, що серія змінила курс, не вкрай негативну реакцію на Assassin's Creed Unity, що вийшла недоробленою, а цілком звичайний репортаж (ми навіть не показали відео — тільки описали його), який насправді був прийнятий досить тепло, — це, мабуть, Найбільша брехня за сьогодні, а сьогодні було багато брехні!
Авторів витоків і журналістів легко робити цапами-відбувайлами і звинувачувати в бідах індустрії, але, запевняю, Kotaku не несе відповідальності за те, що Assassin's Creed перетворилася на серію RPG. Що далі? Мене звинуватить у перенесенні релізу No Man's Sky?"

У коментарях до твітів Шрайєр додав, що, якщо дотримуватися логіки Костюка, франшиза має змінюватися щорічно — витоку передують анонс кожного «ассасину», починаючи як мінімум з 2012-го.

Крім того, виробництво Origins - першої рольової AC - стартувало відразу після виходу Black Flag, 2013-го. «Мабуть, вони [Ubisoft] вирушили на рік вперед у часі, щоб спершу дізнатися про витік» , — сказав репортер.

 

Edited by Трейдер (see edit history)

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.