Перейти к содержанию

Новости The Callisto Protocol проблеми не тільки на ПК, але і на Xbox — аналіз від Digital Foundry


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник

Автори Digital Foundry протестували The Callisto Protocol і з'ясували, що продуктивність релізної версії хорору від Striking Distance на ПК і консолях дуже відрізняється. Тим часом розробники вже випустили патч, який має виправити плачевну ситуацію на комп'ютерах.

rssImage-eecd79d0c68ba1717d0ef5d2d0bc8f36.jpeg

Нижче зібрали головні тези з аналізу Digital Foundry:

Графіка

  • The Callisto Protocol збирали на базі однієї з останніх версій Unreal Engine 4, завдяки чому візуально гра виглядає вражаюче. До переваг відноситься і рендеринг моделей - всі вони виглядають вкрай реалістично. При цьому фахівець DF Джон Ліннеман (John Linneman) зазначає, що за якістю їх опрацювання SD дуже близько підібралася до рівня технодемо The Matrix Awakens на UE5.
  • Автор звернув увагу на деталізацію осіб персонажів, їхній одяг, а також оточення. За допомогою фоторежиму можна розглянути кожен візерунок на тканині чи текстурі будь-якої поверхні. Шкіра реалістично поглинає та відбиває світло, завдяки чому герої і здаються живими.
02497.NjBvArj.thumb.jpg.52d3f5c0e7a4576079437889a7b57ff4.jpg
 
02498.XC62MJK.thumb.jpg.752c5f58a5602e015979b5dcee176b1d.jpg
  • Команда змогла створити вражаючі снігові бурі, з чим допомагає об'ємне світло та безліч сніжинок у кадрі. Одним із улюблених ефектів Ліннеман назвав обертання лопат вентилятора — студія застосувала розмиття в русі разом із довгою витримкою. Така комбінація дозволяє зробити анімації симпатичнішими.
  • До речі про анімацію. У рухах протагоніста відчувається його вага як при пересуванні, так і в бою. Також Ліннеман наголосив на системі деформації снігу.
  • Значний внесок у візуальну складову The Callisto Protocol робить трасування променів. Завдяки цій технології та гібридним тіням багато матеріалів і сцен виглядають натуральніше. «Мені здається, що в даному випадку можна пожертвувати плавністю картинки на користь візуальної достовірності», — сказав фахівець.

02495.I0j8hA9.thumb.png.0bba3d28a818e101530ba80feac5869e.png

Режим продуктивності ліворуч, а якості праворуч. Трасування променів та більш опрацьовані тіні присутні лише у другому режимі.

02496.bVYf4Ox.thumb.png.96f43c6e618eb9313a59d8cd5df1ac43.png

"Освітлення і тіні істотно змінюють атмосферу локації", - підкреслює Ліннеман.

Продуктивність на PS5 та Xbox Series
  • Власникам консолей пропонують грати у двох режимах – з упором на якість картинки чи продуктивність. Головна відмінність полягає у наявності рейтрейсингу. Він доступний лише у режимі якості.
    • Також вибір режиму впливає і частина інших ефектів. Наприклад, на відмальовування диму.
  • Консолі підтримують динамічну роздільну здатність The Callisto Protocol:
    • PS5 і Xbox Series X - від 1440p до 1728p.
    • Xbox Series S - в районі 1080p.
  • На Xbox Series S зображення виглядає більш розмитим не тільки через малу роздільну здатність, але й через нижчу якість текстур. Також консоль не підтримує низку ефектів постобробки.

02499.Fizg_SG.thumb.png.38d53fc821a69a38f1ef827916ba637d.png

02500.0IHR9Oa.thumb.jpg.dae3c38b23191b6c62f15a4bb96ffc93.jpg

Зліва версія для PS5, а справа - Series S.

  • З якоїсь причини у релізній версії The Callisto Protocol на Xbox Series X не працюють відбиття при трасуванні променів у режимі якості. Тіні при цьому на місці. Також на машині Microsoft туман набуває помаранчевого відтінку, тоді як на PS5 такого не спостерігається. За версією Ліннемана, система невірно сприймає інформацію про перенесення кольорів, що легко виправити.
  • У режимі продуктивності PS5 і Xbox Series X більшу частину часу видають 60 fps з невеликими просіданнями аж до 50 fps, які гравець може зовсім не помітити. Автор зазначив, що фреймрейт швидко повертається до обіцяних 60 кадрів за секунду на обох консолях.
    • В цілому Ліннеман залишився задоволений цим режимом - з ним комфортно проходити The Callisto Protocol як на PS5, так і Xbox Series X.
  • У режимі якості Xbox все не так гладко. У передрелізній версії хорору на консолі від Microsoft частота кадрів майже завжди демонструвала значення нижче 30 fps. Після патчу ситуація відчутно покращала, але відбиття при трасуванні променів поки не з'явилися.

02501.mt9cWMT.thumb.png.39dd91abbc9647837ddc98ce384726bb.png

  • Тим часом на PS5 подібних проблем не виникло – консоль видає стабільні 30 fps навіть із активованою системою відбиття. За винятком пари ресурсомістких моментів Ліннеман не помітив просідання або підгальмовування  The Callisto Protocol на консолі Sony .
  • Xbox Series S має лише один режим з 30 fps, які консоль видає практично завжди.
  • На думку ведучого, The Callisto Protocol завантажується практично миттєво. На PS5 пішло трохи більше 5 секунд, а у Xbox Series X - 6 секунд.

Ситуація на ПК

  • Огляд продуктивності на ПК передали іншому фахівцю Digital Foundry – Алексу Батталію (Alex Battaglia). Він одразу висловив головну думку — на комп'ютерах релізна версія хорору грається кошмарно.
  • Головним винуватцем підгальмовування назвали посередню компіляцію шейдерів. Гра не підвантажує матеріали заздалегідь, а робить це в моменті. Наприклад, The Callisto Protocol почала заїкатися перед показом ефекту пари. Через це проект не може повноцінно залучити геймера до історії та занурити у свою моторошну атмосферу.
  • Батталія підкреслює, що проблема стає менш помітною, якщо користувач проходить по вже скомпільованих локаціях.
  • Автори DF запустили хорор як на потужному ПК, так і системі з більш скромними характеристиками. Однак проблеми виникли на обох пристроях. Це означає, що від гальм у The Callisto Protocol не захищений жоден комп'ютер. А чим слабша система, тим довше будуть паузи та статтери.
  • Серед інших проблем є неефективне використання процесорів та обмеження в меню налаштувань. Поставивши гру на паузу, користувач зможе змінити лише дозвіл. Щоб налаштувати інші параметри, доведеться виходити на головний екран.

02502.FsJbDVT.thumb.png.6b2164418186c55fe02936baa1307a50.png

Зліва кількість fps на середніх налаштуваннях без трасування променів, а праворуч на високих та з рейтрейсингом.

Підбиваючи підсумок, Ліннеман назвав The Callisto Protocol однією з улюблених ігор 2022 навіть незважаючи на те, що запуск хоррора затьмарили біди з продуктивністю на ПК і Xbox. Його вразила візуальна складова проекту, а також відзначив звуковий дизайн. Ведучий згоден з тим, що порівняння The Callisto Protocol із Dead Space неминучі, проте новинка робить набагато більший акцент на битвах у ближньому бою.

Striking Distance вже випустила патч, націлений на виправлення ситуації з компіляцією шейдерів. При першому включенні після апдейту в меню можуть спостерігатися підгальмовування, що попереджають девелопери. Колектив займається й іншими проблемами, щоб краще оптимізувати гру.

Здебільшого геймери кажуть, що оновлення справді допомогло, проте зустрічаються й протилежні думки. Заплатка не вирішила всіх бід The Callisto Protocol. Наприклад, ЗМІ пишуть, що гра, як і раніше, неефективно використовує залізо систем.

На що патч точно вплинув, то це на думку спільноти. Рейтинг хорору в Steam піднявся до 46% позитивних відгуків. Нагадаємо, на старті він вагався в районі 25%.

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

17 часов назад, Vladyslav Shevelyov сказал:

У кого еще не доступен он в сторе?

Будет с 9 декабря 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

On 12/6/2022 at 8:22 AM, Максим Цвиренко said:

Будет с 9 декабря 

Спасибо. А откуда инфа и чего у нас с задержкой не известно? ни на сайте, ни в соньке страницу даже не открывает.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

8 часов назад, Vladyslav Shevelyov сказал:

Спасибо. А откуда инфа и чего у нас с задержкой не известно? ни на сайте, ни в соньке страницу даже не открывает.

Ссылку не дам:

Screenshot_20221208-185237.png

  • Нравится 1
Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.