Jump to content

Новости Підвищення рівня складності та зниження упору на крафтинг – про розвиток Destiny 2 у 2023 році.


Новостник

Recommended Posts

  • Новостник

До релізу розширення Lightfall для Destiny 2 залишилося два тижні, але це не все, що Bungie готує до гри в 2023 році. Студія опублікувала значний пост, у якому висвітлила плани щодо розвитку шутера.

rssImage-240b30d08f57ed189fdf916d64de8b5a.jpeg

Протягом найближчих дванадцяти місяців Bungie зосередиться на чотирьох пунктах: дати волю уяві гравців, зробити випробування складнішими, побудувати зв'язки між Стражами та запровадити різноманітніший контент. Нижче зібрали більше подробиць із блогу:

  • З виходом розширення Lightfall та сезону «Опір» (Season of Defiance) систему прогресу трохи спростять — кількість покращень у торговців та типів валют зменшать. З гри видалять Тіньові Енграми та замінять їх Сезонними Енграмами.
  • З'являться спеціальні ключі, які відкриватимуть скрині з нагородами наприкінці сезонних активностей. За замовчуванням ключі випадають під час виконання занять поточного розділу, тому геймерам не доведеться проходити контент поза сезонним плейлистом.

00346.WcHRckE.thumb.jpg.ef06fb6bb4c2c778f6f391599b4f4dec.jpg

  • Після «Опору» стартує сезон «Глибини» (Season of the Deep), в якому не буде системи покращень торговців. Вона не з'явиться і наступного сезону. Замість неї Bungie планує створити цілий перелік різноманітних систем, «щоб гравці, захоплені сезонним контентом, мали можливість показати результати своєї праці».
  • У майбутньому запровадять ранги Стражів, а також переосмислять створення конфігурацій персонажів — додадуть механіку збереження комплектів спорядження.
  • У Lightfall та наступних доповненнях скоротять кількість зброї, яку можна виготовити самостійно. Команда має намір підвищити цінність предметів, що випадково випадають. Щоб такі пушки могли потягатися із крафтовими, їм припишуть можливість покращення.
  • З релізом Lightfall трохи збільшиться час перезарядки цілого ряду навичок. Також порубають опір ушкодження від стійкості і піднімуть витрати енергії для модифікаторів стійкості. Вороги стануть міцнішими за рахунок того, що зменшиться максимальна кількість рівнів, на яку персонаж може перевершувати опонента. Колектив планує експериментувати з налаштуваннями рівня сили до виходу розширення The Final Shape.

00347.Y4vqwoV.thumb.jpg.9bb846de1a9fdfc1641f35048c02e0dc.jpg

  • У сезоні "Опір" повернуть режим "Зворотний відлік" разом з варіантом "Зворотний відлік: поспішка", в якому геймери відроджуються. У новому режимі «Керований розгром» змінять все — від урону зброї до ефективності боєприпасів.
  • У 21-му сезоні запровадять «Активну зону», у 22-му впровадять карту «Мережа вексів», а в останньому сезоні перед релізом The Final Shape повернеться «Цитадель». Також Bungie пройде за вже випущеними картами. З 22-го сезону з'явиться ротація екзотичних завдань.
  • Плейлист «Операції „Авангарду“» оновлять: підвищать складність та внесуть зміни до частини завдань. Наприклад, нальотам «Озеро тіней» та «Торгівець зброєю» поміняють завдання та піднімуть динаміку битв.

Нагадаємо, Lightfall пропишеться до Destiny 2 вже 28 лютого.

 

Edited by Трейдер (see edit history)

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.