Jump to content

Новости Порт хороший, але є нюанси - висновки Digital Foundry про «рогалік» Returnal


Новостник

Recommended Posts

  • Новостник

Алекс Баталія (Alex Battaglia) із Digital Foundry протестував ПК-версію одного з головних релізів для PlayStation 5 – «рогаліка» Returnal.

rssImage-86f6061576b2d19f29fe2d6d4656aeed.jpeg

Експерт високо оцінив загальну якість проекту. За його словами, Returnal - найкращий порт на ПК консольної гри, в основі якої лежить двигун Unreal Engine 4, за останній рік.

Баталія похвалив девелоперів за прекомпіляцію шейдерів, яка відбувається під час запуску гри. Топовий процесор Core i9 12900K справляється з нею лише за шість секунд. Бюджетнішим чіпам знадобиться близько 30 секунд, зате прекомпіляція усуває «заїкання» під час гри, які могли б відбуватися через шейдери.

00243.325t8hk.thumb.png.97766d8ac6892ec8083d160e5006945f.png

Також Баталія залишився у захваті від місцевого меню налаштувань. Зміни у візуальній складовій можна бачити в реальному часі, тому що меню не має фону. А в лівому куті гри відображається інформація про використання ЦП та відеокарти, температура, тактова частота та обсяг використовуваної відеопам'яті.

Якість зображення

  • У грі працюють технології DLSS та AMD FSR 1. Також є NIS та VRS (остання використовується для оптимізації ресурсів). Розробники обіцяють у майбутніх оновленнях додати підтримку DLSS 3 та FSR 2.
  • Частоту кадрів можна розблокувати.
  • Є підтримка надшироких моніторів із співвідношенням сторін 21:9. При цьому адаптовано буде не лише геймплей, а й кат-сцени.
  • Якщо у вас екран із співвідношенням сторін 21:10 (наприклад, дисплей з роздільною здатністю 3840×1600), ігровий процес відбувається у вікні із співвідношенням сторін 21:9, а елементи інтерфейсу виходять за межі стовпців з боків.
  • Якість зображення – найяскравіший параметр, за яким комп'ютерна версія виграє у консольній.

Рейтрейсинг

00246.szWwOSs.thumb.png.7be9bec3513d5bc5cc62dfbe0372424f.png

  • Відображення у ПК-версії стали більш реалістичними. Хоча часом висвітлення об'єкта у відображенні може не відповідати його рендерингу насправді, але це типова проблема UE4.
  • Тіні також покращуються за допомогою трасування променів. Особливо це помітно у сценах, де є освітлення від місяця.
  • Однак включення трасування променів погано впливає на продуктивність.

Оптимальні налаштування

00244.gloB2c2.png.aa08d02c862cb26c7e5501bc48e5fe03.png

  • Власники NVIDIA RTX можуть спокійно використовувати DLSS, а власники Intel Arc – технологію XeSS.
  • Через відсутність FSR 2 гравцям з відеокартами від AMD краще спробувати комбінацію динамічного масштабування роздільної здатності та VRS. Технологія VRS сама по собі може підвищити продуктивність приблизно на 13% у темніших сценах практично без втрати якості.

«Заїкуватість»

00247.jlE0H2t.thumb.png.ab6e35c7995dcd1deb5f40082414cca7.png

  • Порт на ПК не зміг усунути заїкання, які виникали і на PS5. Кадри можуть спотикатися під час відчинення дверей.
  • Також заїкання відбуваються під час швидкого пересування між локаціями.
  • Гра може підгальмовувати через трасування променів та технології оптимізації звуку, яка заснована на рейтресингу. Їх краще відключати будь-якої конфігурації.

 

Edited by Трейдер (see edit history)

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.