Перейти к содержанию

Новости BioWare продовжить експериментувати з рольовими системами в Dragon Age: Dreadwolf


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник

BioWare оприлюднила ще один запис у блозі, присвячений виробництву Dragon Age: Dreadwolf. У пості розповідають про роботу гейм-дизайнерів над системою прогресу та древом навичок у майбутній грі. Зібрали головне із нотатки.

rssImage-c2adf056023228680aa919976cb97e07.jpeg

  • Попередні ігри серії по-різному підходили до рольових систем, і в Dreadwolf команда продовжить експериментувати з ними.
  • Над ключовою рольовою системою працюють відразу кілька груп фахівців, включаючи дизайнерів систем, UX-дизайнерів та дизайнерів геймплею. Їх спільна робота орієнтована створення цілісного товару.
  • Девелопери усвідомлюють важливість дерева навичок для персонажів, тому намагаються зробити так, щоб кожне витрачене очко вмінь мало зрозумілий і відчутний ефект на проходження. При цьому співробітники BioWare підкреслюють, що необхідно підтримувати тендітний баланс між наданням гравцю безлічі опцій та його перевантаженістю ними.

00409.bgBxrbR.thumb.jpg.fd4eea6f91820ef2616a120c6c76d97b.jpg

Малюнок дерева навичок на движку гри.
  • Процес створення дерева навичок виглядає так. Спочатку дизайнери систем пропонують ідеї того, як система прогресу та дерево умінь можуть виглядати, а також виділяють пункти, які не повинні в них з'являтися. Коли формується єдине бачення, у справу вступають фахівці, відповідальні за зручність використання. Вони дивляться на складений план з перспективи геймера, щоб знайти проблеми та дати зворотний зв'язок. Потім технічні фахівці зшивають докупи матеріали від художників, програмістів і дизайнерів інтерфейсу. Потім слідує тривалий процес налагодження, поки системи доводяться до готовності.
  • Команда BioWare настільки захоплена дизайном, що «можна нескінченно про нього говорити». Проектування необхідне в різних аспектах гри — від деталізованих сторінок з характеристиками до створених вручну локацій, тому студія не виключає, що ще раз торкнеться цієї теми.

Нагадаємо, Dragon Age: Dreadwolf анонсували в 2018 році як пряме продовження Inquisition. Головним противником у грі стане Солас - маг-відступник із народу ельфів. Дати релізу та платформ у проекту поки що немає.

 

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.