Jump to content

Новости BioWare продовжить експериментувати з рольовими системами в Dragon Age: Dreadwolf


Новостник

Recommended Posts

  • Новостник

BioWare оприлюднила ще один запис у блозі, присвячений виробництву Dragon Age: Dreadwolf. У пості розповідають про роботу гейм-дизайнерів над системою прогресу та древом навичок у майбутній грі. Зібрали головне із нотатки.

rssImage-c2adf056023228680aa919976cb97e07.jpeg

  • Попередні ігри серії по-різному підходили до рольових систем, і в Dreadwolf команда продовжить експериментувати з ними.
  • Над ключовою рольовою системою працюють відразу кілька груп фахівців, включаючи дизайнерів систем, UX-дизайнерів та дизайнерів геймплею. Їх спільна робота орієнтована створення цілісного товару.
  • Девелопери усвідомлюють важливість дерева навичок для персонажів, тому намагаються зробити так, щоб кожне витрачене очко вмінь мало зрозумілий і відчутний ефект на проходження. При цьому співробітники BioWare підкреслюють, що необхідно підтримувати тендітний баланс між наданням гравцю безлічі опцій та його перевантаженістю ними.

00409.bgBxrbR.thumb.jpg.fd4eea6f91820ef2616a120c6c76d97b.jpg

Малюнок дерева навичок на движку гри.
  • Процес створення дерева навичок виглядає так. Спочатку дизайнери систем пропонують ідеї того, як система прогресу та дерево умінь можуть виглядати, а також виділяють пункти, які не повинні в них з'являтися. Коли формується єдине бачення, у справу вступають фахівці, відповідальні за зручність використання. Вони дивляться на складений план з перспективи геймера, щоб знайти проблеми та дати зворотний зв'язок. Потім технічні фахівці зшивають докупи матеріали від художників, програмістів і дизайнерів інтерфейсу. Потім слідує тривалий процес налагодження, поки системи доводяться до готовності.
  • Команда BioWare настільки захоплена дизайном, що «можна нескінченно про нього говорити». Проектування необхідне в різних аспектах гри — від деталізованих сторінок з характеристиками до створених вручну локацій, тому студія не виключає, що ще раз торкнеться цієї теми.

Нагадаємо, Dragon Age: Dreadwolf анонсували в 2018 році як пряме продовження Inquisition. Головним противником у грі стане Солас - маг-відступник із народу ельфів. Дати релізу та платформ у проекту поки що немає.

 

Edited by Трейдер (see edit history)

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.