Перейти к содержанию

Новости Спритний Леон і більше свободи - як осучаснили ремейк Resident Evil 4


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник

Раніше розробники оновленої Resident Evil 4 зізналися, що не хотіли братися за створення ремейку, оскільки «оригінал є шедевром». В інтерв'ю директора Ясухіро Ампо (Yasuhiro Ampo) та Кадзунорі Кадої (Kazunori Kadoi) розповіли, як осучаснили механіки гри, не нашкодивши їй.

rssImage-e66e75bbb09d1629c6a7056c535a3fd2.jpeg

  • Фахівці розуміли, що частина успіху Resident Evil 4 полягала в її свіжих на той момент механіках, і повторити це відчуття новизни в рімейку у них не вийде. Натомість розробники зосередилися на поліпшенні та впровадженні елементів, що з'явилися після виходу оригіналу.
  • Команда заново пройшла четверту частину і під час обговорення дійшла висновку, що в грі все ж таки є моменти, які можна покращити. Наприклад, з самого початку виробництва девелопери вирішили позбутися застарілих QTE. "Ми вважали, що сучасним геймерам вони не сподобаються", - сказав Кадої. Їм на зміну прийшла система парування. Однак якась частина QTE все ж таки залишиться — вони інтегровані в сам геймплей.

00423.d1JA2ut.thumb.jpg.43da3972cc979c5b673a316c84c99b10.jpg

  • З моменту релізу оригінальної гри RE4 пройшли значний шлях і стали давати геймеру більше свободи вибору. Тому в рімейку користувачі зможуть віддавати перевагу різним підходам до проходження - напирати на скритність і тихі вбивства або йти в лобову атаку і палити з усіх гармат. «Якщо щось йде не так, ви вільні обрати інший метод. Такий шлях спроб і помилок може бути веселим сам по собі»,  — наголосив Ампо.
  • Найчастіше гравець помічає ворога першим, завдяки чому виникає опція ліквідувати супротивника потай. У тому числі для цього в ремейк додали арбалет, який практично не видає звуків при стрільбі.
  • Ніж у облагородженій «четвірці» посилили, проте використовувати його нескінченно більше не можна — йому прикрутили шкалу міцності. І якщо лезо зламається, гравець відчуватиме дискомфорт. Так девелопери вирішили підтримувати відчуття напруги.
00422.3vzqMZw.thumb.jpg.15efd8d3de4752b327f227996465351e.jpg
  • Управління стало зручнішим, а Леон — спритнішим. Гравцям і раніше був доступний швидкий розворот в RE4, але в ремейку обертатися все ж таки набагато простіше. Крім того, з'явилася можливість відстрибувати убік. Недругів до цих поліпшень теж підготували, трохи змінивши їхню поведінку.
  • Розробники не хотіли вносити значні правки в структуру і темп рімейку, так як у оригіналу з цим все добре. Гравцеві в четвертій частині ніколи не буває нудно, адже він постійно робить щось нове. Через війну аспект розширили, додавши побічні квести.

Ремейк Resident Evil 4 випустять 24 березня на ПК (Steam), PlayStation 4/5 та Xbox Series. 

 

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.