Jump to content

Новости Спритний Леон і більше свободи - як осучаснили ремейк Resident Evil 4


Новостник

Recommended Posts

  • Новостник

Раніше розробники оновленої Resident Evil 4 зізналися, що не хотіли братися за створення ремейку, оскільки «оригінал є шедевром». В інтерв'ю директора Ясухіро Ампо (Yasuhiro Ampo) та Кадзунорі Кадої (Kazunori Kadoi) розповіли, як осучаснили механіки гри, не нашкодивши їй.

rssImage-e66e75bbb09d1629c6a7056c535a3fd2.jpeg

  • Фахівці розуміли, що частина успіху Resident Evil 4 полягала в її свіжих на той момент механіках, і повторити це відчуття новизни в рімейку у них не вийде. Натомість розробники зосередилися на поліпшенні та впровадженні елементів, що з'явилися після виходу оригіналу.
  • Команда заново пройшла четверту частину і під час обговорення дійшла висновку, що в грі все ж таки є моменти, які можна покращити. Наприклад, з самого початку виробництва девелопери вирішили позбутися застарілих QTE. "Ми вважали, що сучасним геймерам вони не сподобаються", - сказав Кадої. Їм на зміну прийшла система парування. Однак якась частина QTE все ж таки залишиться — вони інтегровані в сам геймплей.

00423.d1JA2ut.thumb.jpg.43da3972cc979c5b673a316c84c99b10.jpg

  • З моменту релізу оригінальної гри RE4 пройшли значний шлях і стали давати геймеру більше свободи вибору. Тому в рімейку користувачі зможуть віддавати перевагу різним підходам до проходження - напирати на скритність і тихі вбивства або йти в лобову атаку і палити з усіх гармат. «Якщо щось йде не так, ви вільні обрати інший метод. Такий шлях спроб і помилок може бути веселим сам по собі»,  — наголосив Ампо.
  • Найчастіше гравець помічає ворога першим, завдяки чому виникає опція ліквідувати супротивника потай. У тому числі для цього в ремейк додали арбалет, який практично не видає звуків при стрільбі.
  • Ніж у облагородженій «четвірці» посилили, проте використовувати його нескінченно більше не можна — йому прикрутили шкалу міцності. І якщо лезо зламається, гравець відчуватиме дискомфорт. Так девелопери вирішили підтримувати відчуття напруги.
00422.3vzqMZw.thumb.jpg.15efd8d3de4752b327f227996465351e.jpg
  • Управління стало зручнішим, а Леон — спритнішим. Гравцям і раніше був доступний швидкий розворот в RE4, але в ремейку обертатися все ж таки набагато простіше. Крім того, з'явилася можливість відстрибувати убік. Недругів до цих поліпшень теж підготували, трохи змінивши їхню поведінку.
  • Розробники не хотіли вносити значні правки в структуру і темп рімейку, так як у оригіналу з цим все добре. Гравцеві в четвертій частині ніколи не буває нудно, адже він постійно робить щось нове. Через війну аспект розширили, додавши побічні квести.

Ремейк Resident Evil 4 випустять 24 березня на ПК (Steam), PlayStation 4/5 та Xbox Series. 

 

Edited by Трейдер (see edit history)

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.