Перейти к содержанию

Новости Аналітики: до кінця 2022-го було продано 18,5 млн. Xbox Series


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник

Sony регулярно ділиться успіхами своєї консолі, тоді як Microsoft офіційні цифри продажу практично не видає. Аналітична фірма Ampere Analysis опублікувала дослідження ринку консолей за підсумками 2022 року, в якому відобразила зразкові дані про тираж Xbox та інші відомості.

rssImage-e1bf557c645e199a9448d62e4eea716c.jpeg

  • Якщо спиратися на інформацію від Ampere Analysis, загальний продаж Xbox Series до кінця 2022-го становив близько 18,5 мільйона одиниць. Тим часом, Sony повідомляла, що на той момент реалізувала понад 30 мільйонів PS5.
  • Аналітики зазначають, що тираж обох платформ міг бути вищим, якби не криза напівпровідників. При цьому за минулий рік Xbox вдалося наростити базу користувачів і відвоювати PlayStation невелику частку ринку. Все завдяки більш бюджетній Series S. Проте новорічні свята показали, що їй все ж таки не наздогнати попит на більш просунуту Series X.
  • За прогнозом фахівців фірми, у першій половині 2023 року розрив у тиражі PS5 та Xbox Series продовжить збільшуватися. Процес уповільниться в тому випадку, коли Microsoft зможе налагодити виробництво Series X достатньою мірою, щоб задовольнити попит. Нагадаємо, у січні японці похвалилися, що подолали дефіцит PS5, мовляв, тепер консолі з'явилися у вільному продажу.

00424.5skEH0e.thumb.png.91c113f9d59fc7fe552a0e04a607b765.png

  • У Ampere Analysis підрахували, що 2022-го найбільша частка у сфері у Sony — 45 %. Однак порівняно з даними на кінець 2021-го компанія трохи поступилася конкуренту. Частка Microsoft зросла з 25,5% у 2021 році до 27,3% у 2022 році. Тим часом позиція Nintendo трохи ослабла, впавши з 28,2% до 27,7%.
  • Аналітик Пірс Хардінг-Роллс (Piers Harding-Rolls) пов'язує зростання частки "майків" зі збільшенням витрат користувачів на Xbox і в Game Pass.
  • Агентство охопило і ситуацію у галузі загалом. За рік ринок консолей просів на 7,8% до 56,2 мільярда доларів. Це пов'язано з нестачею Xbox та PlayStation, перенесенням великих релізів на 2023 рік, а також з економічними змінами у всьому світі.
  • У 2022 році геймери витратили більше грошей на підписні сервіси — зростання склало 5,6% у річному обчисленні і досягло 7,8 мільярда доларів. При цьому кількість абонентів скоротилася - уникнути зниження заробітку вдалося за рахунок багаторівневих тарифів.
  • Найгірше монетизувався сегмент DLC, який впав майже на 15%. ААА-ігри теж почувалися неважливо - витрати геймерів на них знизилися на 7% порівняно з минулим роком.
 
00425.UFpCj4t.thumb.png.ac7e1e594804a46739e3b70be7528908.png
Зеленим кольором відзначені витрати на преміальні ігри, синім – на DLC, а рожевим – на передплати.

 

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.