Jump to content

Новости Аналітики: до кінця 2022-го було продано 18,5 млн. Xbox Series


Новостник

Recommended Posts

  • Новостник

Sony регулярно ділиться успіхами своєї консолі, тоді як Microsoft офіційні цифри продажу практично не видає. Аналітична фірма Ampere Analysis опублікувала дослідження ринку консолей за підсумками 2022 року, в якому відобразила зразкові дані про тираж Xbox та інші відомості.

rssImage-e1bf557c645e199a9448d62e4eea716c.jpeg

  • Якщо спиратися на інформацію від Ampere Analysis, загальний продаж Xbox Series до кінця 2022-го становив близько 18,5 мільйона одиниць. Тим часом, Sony повідомляла, що на той момент реалізувала понад 30 мільйонів PS5.
  • Аналітики зазначають, що тираж обох платформ міг бути вищим, якби не криза напівпровідників. При цьому за минулий рік Xbox вдалося наростити базу користувачів і відвоювати PlayStation невелику частку ринку. Все завдяки більш бюджетній Series S. Проте новорічні свята показали, що їй все ж таки не наздогнати попит на більш просунуту Series X.
  • За прогнозом фахівців фірми, у першій половині 2023 року розрив у тиражі PS5 та Xbox Series продовжить збільшуватися. Процес уповільниться в тому випадку, коли Microsoft зможе налагодити виробництво Series X достатньою мірою, щоб задовольнити попит. Нагадаємо, у січні японці похвалилися, що подолали дефіцит PS5, мовляв, тепер консолі з'явилися у вільному продажу.

00424.5skEH0e.thumb.png.91c113f9d59fc7fe552a0e04a607b765.png

  • У Ampere Analysis підрахували, що 2022-го найбільша частка у сфері у Sony — 45 %. Однак порівняно з даними на кінець 2021-го компанія трохи поступилася конкуренту. Частка Microsoft зросла з 25,5% у 2021 році до 27,3% у 2022 році. Тим часом позиція Nintendo трохи ослабла, впавши з 28,2% до 27,7%.
  • Аналітик Пірс Хардінг-Роллс (Piers Harding-Rolls) пов'язує зростання частки "майків" зі збільшенням витрат користувачів на Xbox і в Game Pass.
  • Агентство охопило і ситуацію у галузі загалом. За рік ринок консолей просів на 7,8% до 56,2 мільярда доларів. Це пов'язано з нестачею Xbox та PlayStation, перенесенням великих релізів на 2023 рік, а також з економічними змінами у всьому світі.
  • У 2022 році геймери витратили більше грошей на підписні сервіси — зростання склало 5,6% у річному обчисленні і досягло 7,8 мільярда доларів. При цьому кількість абонентів скоротилася - уникнути зниження заробітку вдалося за рахунок багаторівневих тарифів.
  • Найгірше монетизувався сегмент DLC, який впав майже на 15%. ААА-ігри теж почувалися неважливо - витрати геймерів на них знизилися на 7% порівняно з минулим роком.
 
00425.UFpCj4t.thumb.png.ac7e1e594804a46739e3b70be7528908.png
Зеленим кольором відзначені витрати на преміальні ігри, синім – на DLC, а рожевим – на передплати.

 

Edited by Трейдер (see edit history)

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.