Jump to content

Новости Final Fantasy XVI: відсутність рівнів складності, бої з босами та нешвидкий реліз на ПК


Новостник

Recommended Posts

  • Новостник

У Мережі почали з'являтися прев'ю Final Fantasy XVI - наступної великої гри від Square Enix. Представники преси ознайомилися зі спеціальною версією японської RPG, в якій наголошено на бойових сценах, а також поспілкувалися з розробниками.

rssImage-e9a0fed51f984b38ecbd8aa389b36aed.jpeg

Нагадаємо, FF XVI — темне фентезі, доля світу в якому вирішується могутніми айконами і домінантами, що наказують ними. Головним героєм історії є воїн Клайв Росфілд, який присягнув захищати свого молодшого брата Джошуа, домінанта Фенікса. Протагоніст стане учасником жахливої трагедії і помститься мстити айкону Іфриту — таємничій сутності, яка сіє лиха.

Нижче зібрали головне з прев'ю:

  • Повноцінного відкритого світу у грі немає — вона поділена на великі області, які не з'єднуються між собою. Оскільки площі виявилися не такими масштабними, команда змогла виконати все у найдрібніших деталях. Девелопери відзначають, що при переміщенні з однієї області до іншої завантажувальних екранів не буде.
  • Final Fantasy XVI запропонує історію на 35 годин та 11 годин кінематографічних кат-сцен.

Бій із гарпіями.

  • Підготовлене для журналістів демо розраховане на кілька годин. Фахівці змогли помацати бойову систему проекту у битві з трьома босами. На шляху Клайва та його гончів стануть дві гарпії та шпигунка Бенедикта — домінант Гаруди. Остання закликає 20-метрову істоту, схожу на птицю, яка має силу вітру.
  • У  Final Fantasy XVI розробники настільки відійшли від звичних для серії покрокових боїв, що деякі журналісти називають її динамічною частиною основної лінійки. Тепер у поєдинку важливо не лише розмахувати мечем, а й ухилятися, парирувати, проводити комбо-прийоми та кастувати заклинання. У кожному ударі відчувається лють Клайва, а також можна помітити почерк керівника бойової системи Рети Судзукі (Ryota Suzuki), який працював над Devil May Cry 5 та  Dragon's Dogma .
  • Візитна картка шістнадцятої частини – бої між величезними айконами. Пресі якраз пощастило взяти контроль над покликаним Іфритом, щоб поборотися з Гарудою. Журналіст IGN описує битву як "рестлінг на ядерній тязі".

Протистояння двох айконів.

  • Небагато про магію: в демо Клайву доступна міць трьох айконів — сила вогню від Фенікса, вітру від Гаруди та землі від Титану. Одночасно застосовувати вміння всіх сутностей не вийде, тому доведеться перемикатися між айконами. Кожен із них дарує герою по дві здібності, але їх потрібно перезаряджати. Наприклад, у Фенікса атака по області, а Титан завалює шквал кам'яних ударів.
  • У  Final Fantasy XVI не використовується звична система із рівнями складності. Натомість автори впровадили аксесуари, за допомогою яких частина дій персонажа автоматизується, або ж гра дає більше часу для реагування. Наприклад, Клайв самостійно ухилятиметься від ворожих ударів або випиватиме зілля, коли рівень здоров'я наближається до нуля. Геймери вільні розпоряджатися «чарівними брязкальцями» на власний розсуд, щоб сформувати персональний рівень складності. Після кожної місії «фіналка» показує рахунок, і користувач може перейти її без допоміжних предметів, щоб отримати більше балів.
  • Клайв подорожує з товаришами, і всі вони управляються ІІ. Проте вихованцю Торгалу все ж таки можна віддавати накази, або передати тягар «Кільцю своєчасної допомоги» — аксесуар позбавить необхідності командувати гончими.
  • Побічним завданням у  FF XVI теж знайшлося місце. Продюсер гри Наокі Йосіда (Naoki Yoshida) порівняв свій витвір з недавніми God of War : є основний хаб, звідки можна рухатися до наступної за сюжетом області або повернутися назад, щоб завершити дослідження району і виконати другорядні місії. В основному поселенні присутні всі NPC, властиві рольовим іграм, на кшталт коваля та травника. Також місцевий будинок мисливців видає замовлення на вбивство конкретних монстрів. «Побочки» не відчуватимуться непотрібними — у них розкажуть про влаштування світу та краще познайомлять із персонажами.
Демонстрація допоміжних аксесуарів.

Шістнадцята "фіналка" є тимчасовим ексклюзивом PlayStation 5 - гра не з'явиться на інших платформах до 31 грудня 2023-го. У японському блозі PlayStation Йосіда поділився, що реліз Final Fantasy XVI на ПК може відбутися, але не через півроку після старту на консолі Sony . За його словами, все через те, що команда витратила багато часу та коштів на оптимізацію проекту для PS5.

"Звичайно, я хотів би випустити версію для ПК в якийсь момент, щоб кожен міг грати якомога більше ігор. Однак навіть якщо ми почнемо оптимізувати ПК-порт після виходу проекту на PS5, у нас не вийде закінчити процес за півроку, тому вона не вийде так швидко. Я хотів би з часом випустити гру на ПК і думаю, що зроблю це, але я ще не на тому етапі, щоб сказати, коли саме це станеться."

Наокі Йошіда

Final Fantasy XVI вийде 22 червня лише на PlayStation 5.

Бій із Бенедиктою.

Edited by Трейдер (see edit history)

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.