Jump to content

Новости Продюсеру Final Fantasy XVI не до душі термін JRPG


Новостник

Recommended Posts

  • Новостник

Продюсер Final Fantasy XVI Наокі Йосіда (Naoki Yoshida) поспілкувався з пресою та блогерами під час нещодавньої демонстрації гри. Одним із його співрозмовників став ютубер Skill Up, у розмові з яким розкрилася стара рана маестро. Також розробник розповів про підтримку Sony під час виробництва шістнадцятої «фіналки».

rssImage-0f041dc4d6467406b62aa72cbee458c6.jpeg

Блогер запитав у Йосіди, чи змінилися згодом гри жанру JRPG, чим викликав невдоволення співрозмовника: «Я відразу зрозумів, що йому не сподобалося формулювання питання». Продюсер відповів, що японські розробники не думають, що створюють саме JRPG, а працюють просто над рольовими іграми. Та й сам термін у Японії не в ходу — його в основному використовують за межами Японії.

00429.Z6FTigi.thumb.jpg.3b26c1a05a91017c52172eec645d8f93.jpg

Далі Йосіда пояснив, що років п'ятнадцять тому, коли термін JRPG тільки з'явився, деякі японські девелопери сприйняли його як дискримінацію. «Начебто з нас потішалися за те, що ми робимо такі ігри. Тому в когось із фахівців слово JRPG може викликати негативні емоції. Тоді в Японії це не було компліментом», - сказав продюсер. За його словами, зараз розробники розуміють, що в сучасності термін використовують у позитивному ключі. Але багато хто досі пам'ятає часи, коли сенс був інший, що проводить лінію між японськими та «нормальними» RPG.

Нагадаємо, у Final Fantasy XVI відсутня ключова складова серії - покрокові бої. Раніше продюсер розповідав, що команда вирішила відмовитись від механіки, щоб залучити нову аудиторію. На його думку, інтерес до покрокових битв у молоді набагато нижчий.

00430.78DNPab.thumb.jpg.e5da9df56162a63123cf419db22f529c.jpg

Тим часом у розмові з виданням 4Gamer Наокі Йосіда торкнувся тимчасової ексклюзивності FFXVI. Він підтвердив, що для Sony це інструмент просування консолі, але на цьому співпраця не закінчується. Натомість платформоутримувач надає технічну підтримку девелоперам.

"На цей раз ми створюємо гру разом із групою інженерів Sony Interactive Entertainment, які розуміють принцип роботи пристрою. Нам дуже допомогли з оптимізацією — домогтися такого рівня самостійно б у нас не вийшло. Крім того, ми не витрачали час на виробництво версій для кількох платформ, а пустили ресурси на творчий процес та шліфування."

Наокі Йошіда

Реліз Final Fantasy XVI намічено на 22 червня на PlayStation 5. Якщо вірити продюсеру, він хотів би випустити ПК-версію проекту, але це точно відбудеться не через півроку — версії «фіналки» для інших платформ можуть з'явитися лише у 2024 році.

Edited by Трейдер (see edit history)

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.