Перейти к содержанию

Новости Продюсеру Final Fantasy XVI не до душі термін JRPG


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник

Продюсер Final Fantasy XVI Наокі Йосіда (Naoki Yoshida) поспілкувався з пресою та блогерами під час нещодавньої демонстрації гри. Одним із його співрозмовників став ютубер Skill Up, у розмові з яким розкрилася стара рана маестро. Також розробник розповів про підтримку Sony під час виробництва шістнадцятої «фіналки».

rssImage-0f041dc4d6467406b62aa72cbee458c6.jpeg

Блогер запитав у Йосіди, чи змінилися згодом гри жанру JRPG, чим викликав невдоволення співрозмовника: «Я відразу зрозумів, що йому не сподобалося формулювання питання». Продюсер відповів, що японські розробники не думають, що створюють саме JRPG, а працюють просто над рольовими іграми. Та й сам термін у Японії не в ходу — його в основному використовують за межами Японії.

00429.Z6FTigi.thumb.jpg.3b26c1a05a91017c52172eec645d8f93.jpg

Далі Йосіда пояснив, що років п'ятнадцять тому, коли термін JRPG тільки з'явився, деякі японські девелопери сприйняли його як дискримінацію. «Начебто з нас потішалися за те, що ми робимо такі ігри. Тому в когось із фахівців слово JRPG може викликати негативні емоції. Тоді в Японії це не було компліментом», - сказав продюсер. За його словами, зараз розробники розуміють, що в сучасності термін використовують у позитивному ключі. Але багато хто досі пам'ятає часи, коли сенс був інший, що проводить лінію між японськими та «нормальними» RPG.

Нагадаємо, у Final Fantasy XVI відсутня ключова складова серії - покрокові бої. Раніше продюсер розповідав, що команда вирішила відмовитись від механіки, щоб залучити нову аудиторію. На його думку, інтерес до покрокових битв у молоді набагато нижчий.

00430.78DNPab.thumb.jpg.e5da9df56162a63123cf419db22f529c.jpg

Тим часом у розмові з виданням 4Gamer Наокі Йосіда торкнувся тимчасової ексклюзивності FFXVI. Він підтвердив, що для Sony це інструмент просування консолі, але на цьому співпраця не закінчується. Натомість платформоутримувач надає технічну підтримку девелоперам.

"На цей раз ми створюємо гру разом із групою інженерів Sony Interactive Entertainment, які розуміють принцип роботи пристрою. Нам дуже допомогли з оптимізацією — домогтися такого рівня самостійно б у нас не вийшло. Крім того, ми не витрачали час на виробництво версій для кількох платформ, а пустили ресурси на творчий процес та шліфування."

Наокі Йошіда

Реліз Final Fantasy XVI намічено на 22 червня на PlayStation 5. Якщо вірити продюсеру, він хотів би випустити ПК-версію проекту, але це точно відбудеться не через півроку — версії «фіналки» для інших платформ можуть з'явитися лише у 2024 році.

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.