Jump to content

Новости Геймплей Remnant II з коментарями розробника


Новостник

Recommended Posts

  • Новостник

Розробники Remnant II вирішили зробити більшу ставку на процедурну генерацію. У новому ролику девелопери демонструють кадри ігрового процесу, а Девід Адамс (David Adams), генеральний директор Gunfire Games пояснює своє бажання створити гру з випадковими подіями в основі.

rssImage-f6ab278e4459a13b6444805eb33e7d98.png

За словами девелопера, процедурно генеруватиметься навіть основний сюжет гри. Щоразу, коли гравець потрапляє в нову область, вибирається один із варіантів головної наративної лінії. Далі також генерується бос, підземелля та «надземні» локації. 

Адамс уточнив, що розробники не використовували нейромережі для творчості. Усі сюжетні послідовності створені ними та написані вручну. Але алгоритм процедурної генерації дозволяє тасувати безліч змінних, що призводить до унікального досвіду кожного гравця з перших годин проходження. Докладніше про це з прикладами Адамс уже розповідав раніше.

Remnant II поки що не отримала дату релізу. Вихід гри очікується в 2023-му році на ПК (SteamEpic Games Store), PlayStation 5 і Xbox Series. 

 

Edited by Трейдер (see edit history)

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.