Перейти к содержанию

Новости Самая натуральная куртка в серии — обзор Resident Evil 4 Remake от Digital Foundry


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник

Автор Digital Foundry Джон Ліннеман (John Linneman) вивчив версії Resident Evil 4 Remake для PlayStation 5 та Xbox Series. У ролику він оцінив загальний стан гри та порівняв її з оригіналом. Згодом з'явиться детальне зіставлення версій проекту для кожної з платформ. 

Якість рімейку 

  • Джон захоплений роботою, яку виконали розробники. Всі локації в Resident Evil 4 Remake створювалися з нуля на новому двигуні. Авторам вдалося зберегти відомий стиль локацій, але заодно переробити рівні. Тепер першу область можна досліджувати без завантажень, переміщаючись безшовною локацією пішки або на човні. 
  • Capcom знову приділяє багато уваги персонажам. Куртка Леона виглядає як справжня - у деяких місцях виразно видно потертості на шкірі, кожен зубчик застібки-блискавки промальований. Вбудований фоторежим дозволяє робити дуже якісні кадри героїв крупним планом.
  • Планування будівель розширено, додано нові кімнати та коридори. Тепер ці локації справді схожі на місце, де хтось жив, а не просто набір дерев'яних стін та підлоги. 

00429.2PPHFJc.thumb.png.63183c3df7cb500f8cd597edb7bd0d2a.png

  • Оригінал свого часу дав гравцям революційну свободу у жанрі шутерів від третьої особи. Кожне вікно можна було розбити, через кожну огорожу перелізти. Автори рімейку залишили цю особливість і навіть розширили її. Тепер стріляти можна у русі. Є спосіб миттєвого усунення ворогів із скритності. Перемикати зброю дозволили нальоту без відкриття інвентарю. Але ці відмінності не псують балансу і темпу гри, тому що ворогів зробили більш агресивними. 
  • Джон засмучений, що в Capcom вирішили відмовитися від прицілювання за допомогою лазерного цілепокажчика. Він вважає, що з новими технологіями освітлення ця механіка могла заграти по-новому. 
  • Розробники також переробили освітлення в деяких епізодах, що тільки покращує гнітючу атмосферу гри. Наприклад, у світлі заходу сонця краще видно викривлені стовбури дерев, які відкидають довгі тіні. 

00430.1kTjjd8.thumb.png.5e175c9e74357e46400a172662720fe4.png

  • Гравець багато часу проводить біля води. Рейтрейсинг із відображеннями відмінно доповнює картинку рімейка. Щоправда, іноді на консолях можна побачити кордон, де технологія припиняє обробляти воду — відображення там різко стають іншими. 
  • Загальний підхід Capcom до ремейка яскраво можна проілюструвати, якщо глянути на бій з Ель Гіганте. В оригіналі бос міг своїми ударами зруйнувати стіни однієї з халуп. 2005 року це вражало. Щоб здивувати сучасних геймерів, Capcom пропрацювала кілька анімацій, як Ель Гіганте просто вириває із землі всю халупу зі стінами та стелею та піднімає над головою. 

00431.IxDnkPO.thumb.png.07f67252cc91049dc009d4c55459cb50.png

Продуктивність та недоліки 

  • На жаль, розробники не виправили низку важливих проблем, які фахівці Digital Foundry виявили ще під час аналізу демоверсії. 
  • На PS5 гравці побачать, що деякі об'єкти виглядають надто розмитими. Включення хроматичної аберації лише посилює цей ефект. У демоверсії при включеному рейтрейсинг були відсутні відображення, але це виправили до релізу. Технологія шахового рендерингу працює на консолі Sony гірше і подекуди знижує чіткість зображення. Тонкі об'єкти іноді мерехтять, хоча освітлення цього передбачає.

00432.fV-6gOG.thumb.png.80f1f9763034d29a9709546c0d0946a3.png

  • На Xbox Series гра в цілому виглядає якісніше, хоча обидві версії демонструють однакову роздільну здатність. Однак керування на Xbox набагато менш чуйне. Джон бачить проблему в погано налаштованих мертвих зонах стіків, що суттєво ускладнює прицілювання. 
  • Обидві консолі страждають через неправильну реалізацію функції «Деталізація волосся». При включенні локони починають неприродно мерехтіти і відбивати світло. На ПК такої проблеми немає. 
  • Продуктивність обох версій не на найкращому рівні. Часто зустрічаються падіння частоти кадрів на секунду на 2–5 одиниць. 

00433.OJvynib.thumb.png.a06c974b61e3772e2482b765ac8725d9.png

Capcom проробила чудову роботу над легендарною ремейком Resident Evil 4, вважає Джон. Оновлена гра не переверне жанр, але дасть можливість відчути схожий досвід на базі сучасних технологій. Однак оптимізація та технічна частина залишають бажати кращого. Власники PS5 зможуть грати з комфортним керуванням, але розмитою картинкою. У той же час гравці на Xbox милуватимуться місцевими краєвидами та відчуватимуть труднощі у прицілюванні. 

 

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.