Jump to content

Новости Digital Foundry назвала оптимальні налаштування для ПК-версії ремейку Resident Evil 4


Новостник

Recommended Posts

  • Новостник

Команда Digital Foundry продовжує тестувати різні версії Resident Evil 4 Remake. На цей раз за справу взявся Алекс Баталія (Alex Battaglia) і глянув на продуктивність гри на ПК - він поділився оптимальними налаштуваннями.

  • Якщо у вас не було проблем із демоверсією, то й повноцінна гра працюватиме коректно. Розробники майже нічого не змінили. Хороша новина - гравці на ПК отримають більш детальну картинку, ніж на консолях, а також там не буде збоїв у промальовуванні волосся. Погана – проект страждає від цілого ряду проблем, типових для портів Capcom.
  • Головний недолік версії для ПК – зображення погано масштабується. Тимчасове згладжування (TAA) не дає жодних переваг, а вбудований фільтр різкості робить зображення таким, що можна порізатися. Через це може здаватися, що трава на землі «повзе», а об'єкти довкола і далеко неприродно мерехтять.
  • Вбудовані технології FSR 1 і 2 працюють погано та сильно погіршують картинку, хоча дають приріст у продуктивності.

00449.l9ze9vC.thumb.png.af831f9d8247b2d5b80b7a33a516898b.png

  • Спільнота гравців Resident Evil стикається з подібними проблемами на ПК у всіх останніх іграх серії. Тому воно вже випустило модифікацію REFramework, яка дозволяє додати до гри DLSS та XeSS. Ці технології допомагають зробити картинку чіткішою і усувають зайві мерехтіння.
  • Баталія рекомендує користувачам з відеокартами від AMD використовувати нативну роздільну здатність з TAA. Якщо є можливість грати в 4K, варто включати FSR 2 в режимі якості.
  • Власникам графічних чіпів від Intel або NVIDIA краще завантажити модифікацію та використовувати DLSS або XeSS, щоб підвищити якість картинки та продуктивність.

00450.zEf3xYF.thumb.png.cf85a24d0ca4852856006dc7a1e48e0e.png

  • На жаль, Resident Evil 4 Remake часто вилітає на робочий стіл. Найчастіше це відбувається через нестачу відеопам'яті. Але Алекс виявив цікаву деталь — навіть якщо виставити налаштування якості текстур тіней та інші на максимум, гра не вилітатиме, якщо вимкнено трасування променів.
  • Алекс також розкритикував реалізацію рейтрейсингу у грі, особливо відображень у воді. Технологія зменшує продуктивність, але псує картинку.
  • Баталія провів тестування основних графічних налаштувань і обчислив, які з них можна відключити, щоб досягти хорошої продуктивності при гідній картинці. Також він рекомендує відмовитись від високої деталізації волосся. Різниця не така помітна, а в технічному плані система може знизити fps на 10–15 одиниць.

00451.cfsUdkX.thumb.png.dc3d67672a0462bcc97f1827b8de0a19.png

  • Також у грі є невеликі статтери, що виникають під час переміщення по великих локаціях. Їх уникнути не вдасться. У ці моменти гра підвантажує решту рівня, і заїкання трапляються на будь-якому залізі.
  • Однак у грі немає і близько проблем з компіляцією шейдерів. Управління за допомогою миші та клавіатури чуйне та дозволяє зручно цілитися. Алекс сподівається, що одного разу Capcom проведе роботу над помилками і випускатиме порти своїх ігор на ПК з добре працюючим рейтрейсингом і підтримкою DLSS на старті.

 

Edited by Трейдер (see edit history)

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.