Перейти к содержанию

Новости Швидка розробка та навички з Fallen Order — деталі з інтерв'ю з авторами SW Jedi: Survivor


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник

Оскільки реліз Star Wars Jedi: Survivor все ближче, PR-машина гри набирає обертів. У рамках просування автори пригоди поговорили з різними виданнями та розкрили нові подробиці про проект. Також вийшло відео із демонстрацією геймплею сіквела.

Нижче зібрали головне з інтерв'ю:

  • Star Wars Jedi: Survivor побачить світ приблизно через три роки після початку розробки, яка стартувала у березні 2020-го. Виробництво перетнулося з пандемією коронавірусу, коли багато компаній відправили своїх співробітників на віддалення. Якщо вірити старшому продюсеру Блер Браун (Blair Brown), це не завадило процесу. Зробити сіквел так швидко вдалося завдяки низці факторів.
"Коли ми взялися за Fallen Order, паралельно з розробкою нам довелося збирати і команду. Цього разу колектив був сформований і ми знали сильні сторони минулої гри. Відгуки геймерів та наших девелоперів допомогли нам зрозуміти, що потрібно зробити краще, які аспекти розширити та які втрачені можливості реалізувати: кастомізацію, більше стійок для світлового меча, дослідження тощо."

Блер Браун

00628.uUKS0_d.thumb.jpg.b3c55b3e686b46959b5e3ea4176c3eed.jpg

  • На руку команді зіграла й відсутність значних технологічних стрибків. Розробники самі здивовані, як їм удалося створити гру «подібного масштабу, глибини та якості» за такий короткий термін. Дизайн-директор Джефф Мейджерс (Jeff Magers) вважає, що вся справа у неймовірних співробітниках та єдиному баченні проекту.
  • На думку девелоперів, Survivor це та ж Fallen Order, але розширена у всіх можливих сенсах. "У плані сюжету, геймплею і дослідження світу все з попередньої гри було роздуте в сиквелі до межі", -  поділився провідний дизайнер інтерфейсів Дааніш Сайєд (Daanish Syed).
  • Фахівці озвучили кілька прикладів покращень, які вони почерпнули із зворотного зв'язку від користувачів. Карту зробили зручнішою та ввели швидке переміщення. Крім того, проект стане тривалішим за рахунок сторонніх активностей та дослідження оточення з більш цінними нагородами.

rssImage-3903e3693aa94f7ecd4d81fbefc0f574.thumb.jpeg.8b0236410ea50bc4d61f3f4a4140c299.jpeg

  • Кел, як і раніше, зможе шукати косметичні предмети на локаціях, але на верстаті відразу будуть відкриті всі кольори світлового меча. Фахівці пояснили, що гравцю буде не так приємно знайти кристал у скрині: «…Якщо людині подобається зелений меч, і він хоче грати саме з ним, було б погано замикати десь потрібний відтінок».
  • В арсеналі протагоніста залишаться і вміння, яким він навчився у Fallen Order, оскільки Кел більше не падаван.
"Ми хотіли, щоб герой продовжував покращувати свої навички у Survivoк, але це стало випробуванням для нас. Довелося трохи підправити ворогів, щоб вони витримували нову силу Кела з самого початку. Ми не хотіли відбирати ці рухи, тому що вони дарують приємні відчуття."

Джейсон де Херас (Jason de Heras), дизайн-директор

00629.3wWgQBB.thumb.png.990c7396de4eafa89036d38109b154a6.png

  • У блозі PlayStation керівник гри Стіг Асмуссен (Stig Asmussen) поділився, що команда повністю використовувала особливості контролера DualSense. За його словами, геймпад реагуватиме на багато чого, включаючи застосування Сили. «Ви відчуватимете вібрацію тригерів, коли притягуєте та відштовхуєте предмети. Якщо натиснути на кнопку сильніше, ви отримаєте інший результат», - наголосив він.

Пригода Кела Кестіса продовжиться в Star Wars Jedi: Survivor на ПК (SteamEGS, EA app), PlayStation 5 і Xbox Series вже цього місяця - 28 квітня. Також напередодні преса оприлюднила свіжі прев'ю, в яких розповіла про кастомізацію героя, удосконалену бойову систему, прокачування та інше.

 

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.