Jump to content

Новости Bohemia анонсувала Silica - науково-фантастичний гібрид шутера та стратегії


Новостник

Recommended Posts

  • Новостник

Silica - гра не від самих авторів Arma, а від сторонніх розробників, які отримали підтримку в рамках ініціативи Bohemia Incubator. Ця ініціатива допомагає інді-девелоперам, а Silica – її перший проект.

rssImage-ea69985f6014b90bb80cce5d0615cef3.jpeg

За контроль над планетою Балтарус борються три фракції — дві людські армії та прибульці з колективним розумом. Поки ви граєте за конкретного юніта, командування бере штучний інтелект.

У Silica є як одиночний режим, так і мережевий мультиплеєр – PvP та кооператив до 32 осіб.

00918.O-u7Gqx.thumb.jpg.07ee7f1d4118b25b801542bc340345b8.jpg

00914.P3yG5Xk.thumb.jpg.d1b92f749ececd8c454aa8d2fa3bd6b9.jpg

00913.RWOjvMj.thumb.jpg.97f77826f205816a8bc736bdd00f6795.jpg

00916.1DqQBpe.thumb.jpg.fc061824de9d287edc1d28c53c1ba11f.jpg

Реліз відбудеться "швидко" в ранньому доступі Steam, а залишить його гра приблизно через рік. Поки що заявлена підтримка лише англійської мови.

На старті в ранньому доступі Silica запропонує три режими:

  • Prospector – навчання, де гравці виконують завдання у режимі шутера.
  • Strategy – головний режим. Можна перемикатися між шутером та стратегією.
  • Arena – шутер, у якому гравці можуть керувати будь-яким бойовим юнітом.

Під час раннього доступу творці доопрацюють існуючі режими та додадуть більше контенту, включаючи юнітів.

Bohemia Incubator допомагатиме переважно розробникам із Чехії, звідки родом сама Bohemia Interactive.

Сам по собі «інкубатор» — витівка не нова:

"Bohemia Incubator досі була платформою для наших внутрішніх проектів з вивчення цікавих концепцій, впровадження нових технологій та розробки ігор за межами наших основних серій. Але тепер ми відкриваємо Bohemia Incubator для сторонніх розробників, які працюють над цікавими проектами, але не мають необхідних видавничих та фінансових ресурсів. Незалежним девелоперам, які приєднаються до Bohemia Incubator, ми запропонуємо більш ніж 20-річний досвід розробки ігор та передові ноу-хау, а також допомогу у забезпеченні якості, маркетингу та публікації. Проекти, що розглядаються, повинні як мінімум досягти стадії грабельного прототипу."

Марек Шпанель (Marek Spanel), засновник та генеральний директор Bohemia Interactive

 

Edited by Трейдер (see edit history)

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.